Anonym bruker Skrevet 4. mars 2011 #1 Skrevet 4. mars 2011 stemmer denne greia hvor man kan se hvem som er mest inne på facebook sida de? Isåfall...jeg har en eks som jeg IKKE har på lista som står som nummer 2!!!!!!!!og for å si det slik, nr 1 på lista mi er inne hver dag.....wtf
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2011 #2 Skrevet 4. mars 2011 Ikke vet jeg om det stemmer men du kan jo bare passe på at minimalt av info er å se for de som ikke er på din venneliste. Er mann ikke venn med meg så får man minimalt med info. Og selv de jeg har godtatt som venner er delt i grupper så ikke alle har tilgang til all info.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2011 #3 Skrevet 4. mars 2011 mener jeg har det slik at kun mine venner kan se alt. men hvordan kan jeg finne ut av det...er forresten 2! ekser og en ukjent som står på noen av de første plassene...:S
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2011 #4 Skrevet 4. mars 2011 Hvordan kunne du finne dette? ikke den find your stalker-greia? Var vel virus?
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2011 #5 Skrevet 4. mars 2011 nei, heter top friends et eller anna, ikke virus...ei venninne som hadde dette på sin side så jeg fikk den derifra:)
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2011 #6 Skrevet 4. mars 2011 Og da ser man også hvem som er mest på siden din?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå