Gå til innhold

Haha, til alle dere som trudde dere måtte bruke opp sparepengene for å få nødhjelp!

Anbefalte innlegg

Jeg hadde ingenting på konto, (18 kroner). Dette var i høst i fjor.

Jeg hadde en sparekonto med noen tusen på.

Jeg forklarte saksbehandler på NAV at jeg hadde noen tusen som en buffer på sparekonto til uforutsette utgifter som om foreks. kjøleskapet ryker eller noe nødvendig.

Først sa hun at jeg måtte bruke av de, men etter en lang diskusjon endte det opp med at jeg fikk strømregning og 800,- på konto.

Fordi jeg ga meg ikke og sa "Hva om kjøeskapet ryker imorra da?" da har jeg brukt av sparepenga osv.

Det funka. Og nei, dette er ikke noe trolleri trollera.

Så at det er lett å få penger i norge om man ikke gir seg og er et lite, ydmykt og uskyldig lite lam, er sikkert.

Fortsetter under...

Da har du vært i kontakt med en nav-dame som ikke har gjort jobben sin.

Det gis ikke ut penger til nødhjelp dersom man har en sparekonto å ta penger av.

Nav-dama

Det er det som er greia med NAV norge.. det er forskjell fra saksbehandler til saksbehandler.

Skulle tru hver og en ble opplært helt indiviltuelt og med forskjellig "pensum".

NAV er tragisk..

HI

Jeg hadde ganske mye på sparekonto, og fikk nødhjelp uansett. For de penge hadde jeg på den kontoten fordi jeg sparer til uforutsette kostnader som kan dukke opp når det gjelder barna. Plutselig trengs en ny dress osv, og det MÅ man jo ha.

Annonse

Så de hjelper faktisk til?!

Hadde jeg aldri trudd...

Har bare vært borti hespetrær her jeg bor!

Samboeren min var der senest igår, og beskjeden han fikk var å slå sjefen konkurs! Dette fordi han ike har fått lønna si...

Og det endte opp med at han måtte melde seg som arbeidssøker, selv om han bare tripper etter å starte i den nye jobben i april...

skjønn det den som vil/kan.

JEG stoler ihvertfall ikke på dette såkalte systemet som skal hjelpe til når det trengs!!!!!

Men good for you, BTW:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...