Gå til innhold

Eh....Leieboeren skal visst føde...

Anbefalte innlegg

Hun flyttet inn for ca 5 mnd siden, vel vitende om at vi ikke ville leie ut til folk med barn, av den enkle grunn at vi ikke vil at våre barn skal omgås fremmede barn.

Vi har inngang og innkjørsel på vher vår side av huset, så vi ser henne veldig sjelden, og har ikke sett at hun er gravid, og hun har heller ikke sagt noe. Nå ringer en venninne av meg å sier at leieboeren har skrevet på facebook at fødselen er i gang. Jeg gikk inn på profilen hennes, og det stemmer det! Burde hun ikke sagt fra til oss ? Kan jo ikke ha henne boendes her så lenge, vil ikke at ungen hennes skal vokse opp her....Hater uærlige folk!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142980588-ehleieboeren-skal-visst-f%C3%B8de/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men vi sa jo fra på forhånd at vi ikke ville leie ut til folk med barn, også nevne hun ikke at hun er gravid ? Det er jo vi som bestemmer hvem og hvor mange som skal bo i leiligheten. Og hvem barna mine skal omgås har jeg heldigvis litt jeg skulle sagt på ja, lar dem ikke være med hvem som helst altså....:)

HI

Annonse

Annonse

Og ingen av de du kjenner leier? Kom deg ned fra din store hest.

Regner ikke med at hun har skrevet under på at de ikke skal ha barn?

Og det er ikke bare bare å kaste ut en med barn.

Var leieboere her da vi kjøpte, selger hadde sagt de opp i god tid, men de nektet å flytte.

Endte med at selger tømte huset og fikk kommunen til å hjelpe de.

Ellers hadde selger fått dagbøter.

Her er det nok uvanlig, jo. Og dessuten, når du er hjemmeværende, synes jeg det er noe kraftig rart med at du ikke har oppdaget at hun er gravid.

Dessuten er du pill råtten som vil kaste ut ei som opplever å bli mamma for første gang. Og du er bare korka når du mener at dine unger ikke skal leke med fremmede barn, for alle barn er jo fremmed før man kjenner dem^^

Men du er nok et troll!

Som jeg skrev over så har vi innkjørsel og inngang på hver vår side av huset, vi må kjøre opp en sidegate når vi skal parkere, så vi ser henne kanskje 1 gang i mnd, og nå har hun jo brukt store klær når det har vært vinter, så i grunn ikke så rart jeg ikke merket det, hun har jo ikke fortalt det.

Barna til vennene mine er jo ikke fremmede, de har jo både jeg og barna kjent hele livet.

Du kan jo prøve å kaste henne ut uten saklig grunn, og se hvor langt du kommer hvis hun går videre med saken til de rette rettslige instanser. Graviditet og eventuelt barn er ikke saklig grunn. Og du vil ikke at dine barn skal være med fremmede barn? Hvordan har du fått dine venner? Har de alltid vært kjente for deg, eller var de på et punkt fremmede?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...