Gå til innhold

Hva kjøpe til samboeren?

Anbefalte innlegg

Jeg har veldig lyst til å kjøpe en liten ting som ikke er så fryktelig dyrt til samboeren min når han kommer hjem fra jobb neste uke.

Han har hatt det tungt og vanskelig ei stund nå, vi har hatt det vanskelig oss imellom, han har hatt det vanskelig på jobb, og så har det skjedd en del andre ting som tar på kroppen.

Så når han kommer hjem har jeg lyst til å kjøpe en ting til han, vise hvor glad jeg er i han. Han var borte i jula, og er ofte borte når det er skjer noe her hjemme, så han går glipp av veldig mye (er vel ofte slik når man jobber borte).

Han er ikke en spill person, men er glad i alt av "duppedingser" dvs det meste det går an å trykke på å utforske. Har mye rart da ;-)

Så noen forslag?

Blir vel også en god middag, og evt film eller noe koselig i lag da.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142980421-hva-kj%C3%B8pe-til-samboeren/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med og bestille en liten weekend en plass for dere? Med eller uten barn.

Barnevakt-kino og resturant

Spa

Noe dere to får litt tid sammen siden det har vært litt vanskelig,kan være godt og prate og slappe av sammen.

Ikke så god på forslag til duppedingser jeg :)

Weekend en plass hadde vært supert for oss begge to, er for tiden selv sykmeldt, og har ingen problemer med å skaffe barnevakt når han er hjemme.

Bor i Trøndelag, så noen forslag til brae plasser som ikke er så dyrt, har ikke sååå god økonomi for tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...