olden Skrevet 4. mars 2011 #1 Skrevet 4. mars 2011 Er det noen som vet når de har overtidskontroll på Riksen, og når du evt blir satt i gang? Noen sier 7 dager andre 10 dager!
Millamor - 77 Skrevet 4. mars 2011 #2 Skrevet 4. mars 2011 Mener jeg har hørt 1 uke + 2 dager. 9 dager da; ). Legen min sa hun bestiller overtidskontroll om noe ikke har skjedd til termin. Skal føde på riksen selv, men re ikke helt sikker. Håper jo virkelig jeg slipper å bli satt i gangn!
Kosermeg Skrevet 4. mars 2011 #3 Skrevet 4. mars 2011 Min jormor sier at man hr overtidskontroll 1 uke på overtid, og blir satt i gang 10 dager på overtid.
MillaCamilla Skrevet 4. mars 2011 #4 Skrevet 4. mars 2011 Jeg hadde fødeplass på Riksen ifjor og da var overtidskontroll 14 dager etter termindato. Om en leser i Gro Nylanders bok virker det som de lar de gravide gå enda lengre så lenge baby har det bra. Nå endte jeg med å føde i Fredrikstad, der tar de deg inn på kontroll 11 dager etter termindato, jeg fødte 4 dager etter termindato så problemstillingen ble heldigvis aldri aktuell.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå