Juni10 <3 og April12 <3 Skrevet 4. mars 2011 #1 Skrevet 4. mars 2011 Når er det vanlig å begynne med babypute i senga? Snuppa er 9 mnd og sover p.d.d. på lammeskinn, har gjort det siden hun var nyfødt:)
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 4. mars 2011 #2 Skrevet 4. mars 2011 Vi har fortsatt ikke begynt med pute til vår jente som snart er to år. Siden hun legger seg på magen og legger seg i rare stillinger så er det ikke noe vits føler jeg. Redd for at hun blir liggende med ansiktet for dypt nedi puta. Ser ikke noe poeng i å stresse med det
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ sommerfugl Skrevet 4. mars 2011 #3 Skrevet 4. mars 2011 Så lenge hun har normal hodeform ser ikke jeg noen vits i å begynne med pute enda. Vi begynte da snuppa var 5 mnd men det var for å forhindre at hun ble noe flatere i nakken.
Ane Elise Skrevet 4. mars 2011 #4 Skrevet 4. mars 2011 Heisann, Her begynte jeg med baby pute i voksen størrelse allerede da nurket var bare 2mnd gammel og det skyldes at han er skjevt i hode på den ene siden. Kjøpte den i stor størrelse for å verne han mot kveling.
Juni10 <3 og April12 <3 Skrevet 4. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 4. mars 2011 Hun har forsåvidt litt skjevt hode, bør vi begynne med pute da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå