Kimberley*Silje og Sara* Skrevet 4. mars 2011 #1 Del Skrevet 4. mars 2011 Jah, jeg tror jeg klarte å skaffe meg de værste dagene noensinne som gravid! For det første kom kvalmen sigende for noen dager siden, og bare bygget seg opp, så nå kaster jeg opp mellom 8-12 ganger om dagen, klarer ikke holde noe mat nede, så her om dagen ble jeg smittet av en som var forkjølet, så ligger med kraftig forkjølelse i tillegg til kvalmen :S Så får jeg til slutt ikke sove i det hele tatt! NÅR skal jeg få lov å sove?! Eller spise!? Eller slutte å hoste sånn at jeg kan snakke normalt.. Beklager, bare måtte få ut litt damp her, ganske så lei plagene allerede, og jeg vet at kvalmen varer i flere uker.. Men men.. Får vel prøve å gjøre det beste ut av det.. Noen tips for kvalmen forresten? Fra dem som har vært gravide før eller kanskje noen som allerede har funnet en måte å holde alt nede på? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142980254-s%C3%B8vnl%C3%B8s-forkj%C3%B8la-og-kvalm/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå