Gå til innhold

noen erfaringer med nania(eller ferrari?) bilsete? og som vet hvor de selger det i bergen?

Anbefalte innlegg

Har funnet det online, men må nesten prøve sitte setet, og teste om det går i bilen før man kjøper noe..Syns det virket ganske greit. Det var også billig, men håper ikke det er en negativ ting.

har sett litt på britax multitech også, helt greit sete, men syns det var så bratt i ryggen. lillemann er ganske tynn også, så han ble litt liten i det. er redd hodet faler fremover og det bare blir ubehagelig når det ikke går an å forandre hvilestilling. Noen som har erfaring med det setet? Har ikke stor bil heller. britax setet gikk akkuratt inn bakovervendt, men det var såvidt, ikke mye å gå på for den som sitter fremme da men... greit med ett sete som kan brukes begge veier etterhvert.

Fortsetter under...

choppi.no holder til i Drammen, men sender fraktfritt. Husk angreretten din! Hvis tælpen ikke passer i setet/ finner dte ubehagelig på noen som helst måte, så kan dere bare sende det i retur:)

Jeg bestilte meg et reservesete derfra, fikk det etter 5 dager:)

(riktignok ikke Fællali, men godt fornøyd uansett)

Tester av bilseter ligger inne på forbukerportalen. En av testvinnerne som er Besafe x3 combi kan brukes begge veier (men det anbefales å ha de bakovervent til de er 4 år) og du kan justere liggestilling med det setet. Det er uansett ikke farlig at hodet faller fremover.

Jeg ville uansett sjekket hvordan det setet du nevner har gjort det i test før en evt kjøper det.

Takk for svar, skal sjekke det ut.. driver å leter litt rundt om dagene, men ikke så lett å velge..;) vil jo helst ha han bakovervendt, men har ikke så stor bil, så plassen hindrer litt desverre. er ikke alle seter det er plass til å ha bakovervendt. er derfor eg nesten er nødt til å prøve de sånn att eg vet att det går..:) Besafe blir desverre for stort. det har vi prøvd, og da var det ikke plass til noen foran.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...