Gå til innhold

Gjør denne slik at jeg kan flytte inn her ??

Anbefalte innlegg

http://tinypic.com/r/34y427q/7

Jeg klarer rett å slett ikke å tolke denne helt ?

Gravid eller ikke ??

Eller bare synet som lurer meg?

Er det en anntydning til en svak svak strek der ?

Jeg har IKM lørdag 5.mars og testen er tatt Mandag 28. Februar om morgenen..

Har bare testet negativt siden mandag, men de testene er IKKE tatt på morgenen..

Såå ??

Fortsetter under...

Ikke for å ta fra deg motet, men da jeg fikk slik svaaak pos. test og deretter neg. tester, så viste det seg å være kjemisk graviditet (befrukta egg som ikke festa seg), men krysser fingrene for at det ikke er tilfelle med deg :-)

Fik positiv i dag også på morgen urinen, da har de andre vært negative fra og med mandag til i dag...men de var ikke tatt i morgenurinen...såå.. nei jeg vet ikke, tror ikke på det før den lyser STERKT mot meg, for den i dag og var svak, men den var litt mer tydelig enn den her..

Annonse

Hmm, at du har testet to positive på morgenen, og noen negative dag tid?

Det er jo en reaksjon i kroppen din da, det er jo ingen tvil om.

Men om det er en graviditet som mest sannsylig går bra, eller om det kan være en kjemisk reaksjon er jo enda litt vansklig og si da.

Men jeg hadde nok ville tatt forhåndsreglene om at du er gravid, ved og ikke drikke i helgen og sånt ja :P hehe

fikk omtrent samme utslaget på morgenurinen i dag, det var min siste test, så må vente til nye kommer i posten, jeg tør ikke kjøpe på apoteket fordi jeg kjenner de som jobber der..:P hehe..

Men jeg testa i gårkveld sånn i 20 tiden å da var den negativ, virker som den kun slår ut på morgenurinen..og IKM er i morra, fortsatt ingen tegn til TR...

Skjønner :P

Men det så ut som at du har bestilt på billigtest siden sist?

Og dem er jo helldigvis rimelig kjappe til og få sendt av gårde da :)

Og etter som jeg forstår er dette ønskelig nå at den lille skal sitte?

I så fall krysser jeg fingrene for deg :D

Hehe, ja det hadde vert veldig gøy om det gjorde det ! Men er ikke krise, jeg er bare i min 5 pp og det er den første i såfall..og jeg er ikke mer en 21 år, så jeg stresser ikke, kommer den så kommer den, hvis dette viser seg og være en kjemisk-graviditet, så er det ikke verdensundergang :) Bare å prøve på nytt neste gang :) Den sitter når det er meningen at den SKAL sitte :)

For en utrolig fin inntsilling, beundrer sånne som deg ja :)

Jeg selv er akkurat blitt 21år, er mor til to gutter på 5mnd. og 22mnd. som begge var rimelig planlagt, så ble jeg gravid igjen 2,5mnd. ca. etter forje fødsel.

Det var jo ikke planlagt i det hele tatt, men vi tar ikke bort selvom.

For jeg tenker litt som så at det som kommer er det vel en mening med at det kommer da <3

Så det blir en travel hverdag :P

Men det finnes virkelig ikke bedre enn det og være så helldige og få bli foreldre altså :D

Jeg har helldigvis vært gravid "kunne" disse tre gangen, og det er samme pappa :)

Jeg mener det at en graviditet betyr litt mer enn som så, så da beskytter man seg selvfølgelig så godt som mulig om man ikker ønsker det :)

Og når man ønsker det så skjer det når det skjer :D

Masse lykke til hvert fall :)

Ettersom du testet positivt igjen i dag tror jeg nok sjansene dine er ganske store, ja :-) Særlig ettersom du ikke har hatt IKM enda, da er nok hcg-nivået lavt enda. Blir spennende å følge med på hvordan det går, du mååå oppdatere oss!!! :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...