Gå til innhold

Hvor mange har "lekt" med sine søskens personlige kroppsdeler?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke med mine søsken men med mine venninner. Vi klina med plastposer foran hehe, uten også etterhvert, tok på hverandre både her og jokket på hverandre.

Husket hver gang jeg og venninnen min skulle overnatte hos hverandre holdt vi på med "rompe mot rompe" leken, haha. Snakker ikke om det den dag i dag for å si det sann.

Annonse

er 1 år mellom meg og søster. en gang så vi på tv om noen som snakket om tungekyss. vi var små og visste ikke hva d var. så vi rakk ut tungene og kom nær hverandres tunger med tungene våre. også sa vi "ææææsj" og gjorde det aldri igjen haha. glemmer det aldri:P var 4 og 5 år :P det er det mest intime jeg og min søster har vært. med de andre søsknene mine har jeg aldri gjort noe sånt med. men aknskje ikke så rart pga aldersforskjellen mellom meg og nest eldste søskeen er 7 år og når jeg var 7 år har man litt vett i hodet i forhold til sånt.

ikke så mye med søsken, men med bestevenninna.

når vi overnattet hos hverandre så lå vi oppå hverandre, latet som vi hadde sex, jukket og kyssa med pute foran ansiktet, hehe.

Flaut å tenke på nå, og vi har aldri snakket om det etterpå.

Holdt vel på til vi var 12 år ca.

Lillesøstra mi og jeg, sammen med vennene våre, lekte stadig "rompedoktor" i skogen. Vi kikket på hverandre, pirket på hverandre med pinner osv.

I badekaret husker jeg at vi undersøkte hverandre. Det var av ren, barnlig nysgjerrighet og ikke noe seksuelt over det.

Jeg har et minne av seksual lek da jeg var 6-7 år gammel tror jeg det var med ei venninne og jeg husker ho var pådriver ho hadde nemmelig tatt forledra på fersken. Om det skjedde med andre eller flere ganger har jeg i så fall ikke noe minne av det.

Mine søsken er alle en god del eldre en meg så hadde det skjedd hadde det ikke vært uskyldig lek.

Ikke mine søsken, men venninner. I voksen alder har jeg kommet til at dette er like normalt som unormalt. Mange i voksengjengen nå som flirer av disse doktor-utforske-hverandre-lekene.

Vi er nok en gjeng med pedofile, for det er vel nettopp slik det blir sett på som i dag.

Aldri drevet med sånt med søsken, men jeg og et par venninne drev og lekte doktorleker da vi var små. Vi holdt vel på med dette til vi begynte på skolen.(7 år) pg begynte vel i 4-5 års alderen.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...