kadulo Skrevet 3. mars 2011 #1 Skrevet 3. mars 2011 Skal på ordinær UL i morgen tidlig, og mener jeg har lest noe om at man skal komme med full blære. Stemmer det?
Plutselig_gravid Skrevet 4. mars 2011 #2 Skrevet 4. mars 2011 Aner ikke om det har noe å si når man er kommet såpass langt i graviditeten. På dodøren på venterommet på majorstuaklinikken i Bergen har de satt opp et skilt der det står at de som skal på tidlig ultralyd (frem til uke 14) ikke må gå på do før ultralydundersøkelsen.
NostraStoria Skrevet 4. mars 2011 #4 Skrevet 4. mars 2011 Jeg har aldri fått den beskjeden, har tatt ord UL 2 ganger (2 svangerskap). Gikk på do rett før undersøkelsen også.
Tia79 - ♥prinsesse♥ 23.07.11 Skrevet 4. mars 2011 #5 Skrevet 4. mars 2011 Jeg hadde tidlig ultralyd i uke 7 pga ivf-behandling og jeg fikk ikke beskjed om å ha full blære før UL. Men gynekologen hadde absolutt ingen problem med å se ei lita reke med bankende hjerte så tidlig. Jeg var på ordinær UL for noen uker siden og det var ingen problem med å se livmora med ungen. Den eneste gangen jeg har fått beskjed om å ha urin i blæra er ved innsetting av egg pga at det da er letter å komme til og se livmora. Så min konklusjon er at jeg ville kommet på UL med tom blære. Det er jo kjekt å ligge der og få se det lille gullet, og da er det dumt hvis du ligger der og bare tenker at UL må bli ferdig slik at du får gått på do ;-)
kadulo Skrevet 4. mars 2011 Forfatter #6 Skrevet 4. mars 2011 Gikk inn med tom blære og fikk se ei frisk og fin lita jente! Hvilken lykke<3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå