Gå til innhold

Kunne du ha tenkt deg å lese en blogg om hvordan et par småbarnsforeldre prøver å finne den seksuelle gnisten igjen?

Anbefalte innlegg

Er så usikker på om jeg skal begynne å skrive en blogg.

Helt anonym, selvfølgelig, så ikke ungene finner den, eller svigers, for den del;)

Vi er et ungt (?) ektepar i begynnelsen av 30-årene, som har to barn. En på 5, og en på 1 år.

Vi er et helt normalt par, som har det veldig bra sammen, men med to fulle jobber, og unger som ikke sover hele natten, er det klart at det blir mindre sex enn før.

Jeg merker veldig godt på forholdet vårt at sex og nærhet fører til at vi har det bedre sammen, og har derfor bestemt meg for å ta i et tak for å "redde" sexlivet vårt. Ikke noe veldig drastisk, egentlig, men slike små ting som kan gi oss en ny piff.

Som for eksempel å kjøpe sexy undertøy, en erotisk film, bli flinkere til å gi mannen min små kjærtegn, kyss, et klaps på rompa mens han lager middag e.l.

Tenkte kanskje å lage en blogg hvor jeg deler mine tips, samt ber om tips fra andre.

Ville noen av dere kunne ha tenkt dere å lese en slik blogg?

Vil jo bli med en litt humoristisk vri, uten de heftigste detaljene...

Og hvordan burde eventuelt en slik blogg være?

Fortsetter under...

Nei tusen takk, da ville jeg miste apetitten. lag en dagbok dere leser bare dere to, ikke spre det til de tusen hjem

Jiises hva folk skal offentliggjøre i våre dager!

Trykket litt for fort, for jeg vil legge til at jeg ikke er noen bloggfan uansett, så min mening teller kanskje ikke så mye i bloggverden. Hvis du virkelig brenner for det så kanskje...

Annonse

nei.. det ville jeg ikke brydd meg om å lese.

da hadde jeg heller gått inn på et forum som f.eks her om jeg absolutt måtte prate om sexlivet vårt på nett.

Jeg trodde kanskje at dette var noe andre småbarnsforeldre kunne kjenne seg litt igjen i...

Det er jo ikke snakk om detaljer, så langt ifra! Og det handler vel egentlig ikke så mye om selve sexen heller, for den er jeg veldig fornøyd med ;) men dette med å finne gnisten igjen.

Den gnisten som gjør at det kiler i magen når du ser kjæresten din, som gjør at man snakker litt hyggeligere til hverandre, gir hverandre en ekstra klem, sitter i armkroken til hverandre heller enn å sitte i hver sin sofa o.s.v.

Ser at jeg kanskje formulerte meg litt feil i HI. Det handler jo sånnsett ikke om sex direkte, men mer om nærhet og det å være kjærester, uten å måtte reise på ferie uten unger, eller gjøre noe annet "drastisk".

Rett å slett en blogg om hvordan man kan ta være på samlivet (deriblandt også sexlivet) med enkle knep, selv om man har barn og fulle jobber.

Jeg tror faktisk at mange ekteskap kunne ha vært reddet, dersom foreldrene fikk opp øynene for at de måtte ta mer vare på hverandre, og at det er de små tingene i hverdagen som teller, og ikke aleneturen til paris en gang hvert fjerde år.

Jeg kunne godt tenkt meg å lese noe slikt!:)

Trenger sårt tips, jeg! Til etter fødselen da selvsagt, nå har jeg sexforbud fra jordmor!

Jeg kjenner meg igjen i tenkemåten din HI.

Selv har jeg og mannen min det fantastisk sammen! Om jeg hadde trengt slike tips, så hadde jeg definitivt lest bloggen! Drit i hva de andre her inne skriver..de tør sikkert ikke innse at dette er noe som man ofte må jobbe litt for.

KLIN TIL!!

Annonse

For meg ville det ikke være tips, men handle om folks privatliv. Ikke interessert. Men jeg leser ingen blogger som pludrer i vei om eget familieliv.

Vi er selv i oppspritningsfasen. Gjennomgikk klaps på rompa og muss på kjøkkenet-fasen for noen år siden. Hjalp oss ikke spesielt. Nå har vi sex hver dag. Funker utmerket. Det enkle er ofte det beste :)

Jeg gjorde det, jeg ;)

Så får vi nå se da, om det blir noen lesere. Er greit å skrive for min egen del også, for da blir jeg litt mer bevisst på "prosjektet".

Men er anonym da ;)

http://tilevigtid.blogg.no

syns det er en god bloggide!

og veldig fint å lese noe annet enn håndarbeid og interiørblogger....:-)

alt kan blogges om!!

tror du får mange lesere, jeg, hvis du er ærlig nok, og ikke glamoriserer temaet for mye.

Folk blogger da om alt mulig. Kan folk legge ut blogger med "sånn ser det ut når veterinæren snitter manndommen av bikkja mi" kan da vel du legge ut søte blogger om hvordan få gnisten tilbake i forholdet uten at folk skal miste matlysta! Har du lyst har du lov :)

fin bloggidè!

Når det gjelder valg av hund, så ville jeg ha lest litt om hva akkurat den hunderasen egentlig krever av dere. Vi har gordon setter. har et barn på 1 og neste er i magen. Hunden krever MYE! og den røyter ganske så mye.. Dersom jeg skulle valgt på nytt, så ville jeg heller stemt for en hund som ikke krever så enormt med trening. disse hundene må ut å springe løs for å få brukt energien sin. det holder IKKE å gå tur i bånd.

og den energien den ikke fikk brukt opp utendørs, den bruker hunden i stedet inne!

verdens beste familiehund, blid og glad, ekstremt energisk! men det blir maaaange timer i skog og mark HVER uke!

Hehe.. Takk for tips ang. hund. Jeg er heeelt enig med deg, men samboeren min har desverre bestemt seg for akkurat den rasen, uansett hva jeg sier eller ikke.

Men han er veldig aktiv og jakter mye, så han skal nok få brukt opp energien på den hunden på en eller annen måte ;) Håper jeg ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...