Gå til innhold

Stedattera mi på 11 år..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Må være et tulleinnlegg. Er vanlig at jentene i den alderen er barn og vil være voksen også.. Å det går ikke at noen skulle sagt noe slikt. Man velger ikke bort sine egne barn. Ikke for noe i verden. Om han virkelig sa det så fortjener han ikke å ha barn og skulle aldri hatt det heller. Da har hun det bedre uten faren.

At det går ant!

Syns ikke det er barnslig, la hun være barn så lenge hun kan. Jeg lekte ganske lenge, til det var naturlig for meg å stoppe. Da gjerne når andre i min vennegjeng begynte å bry seg om sminke å sånn. Herregud broren min på 12 fløy rundt og spionerte på oss med spionklokke fra br leker hele juleaften:) Jula 2010 altså.

Plutselig over natta er hun en atal tenåring som er mer opptatt av sminke, g- streng og ikke minst sex.... nyt det. Føler at dette er litt piss, men føler jeg må svare seriøst.

Ps

Samboeren din virker jo helt dust... ingen skal velge kjæreste fremfor eget barn.

Annonse

Hehe, hvordan skal det gå med oss da - dattera mi er 13 og har også Hello Kitty pysj. Tenker på dette dag og natt - største bekymringen jeg har for tiden.

Hehe - noen innlegg er bare på skøy - og HI sitt denne gangen er nok et sånt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...