Gå til innhold

SUV vs Stasjonsvogn.. Hva ville/har dere valgt og hvorfor?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg var fast bestemt på suv, og etter og ha vært hos alle forhandlere endte vi på stasjonsvogn, riktignok en offroad men likevell. Suv,ene har jo pittelite bagasjerom alle sammen!! og små bakseter..

Nå har vi kjempestor plass i alle seter og jeg har plass til to vogner i bagasjerommet, selv om bilen ser mindre ut en suvene.

Jeg liker generelt best suv. Men jeg er en soss når det kommer til biler, så det som betyr mest er hvilke biler det er snakk, kan ikke sammenligne hvilken som helst suv mot en hvilken som helst stasjonsvogn. Vi har god plass i baggasjerommet både på BMW X5 og Volvo XC90. Er plass til tvillingvogn i begge to.

Gjest To små gull♥

Jeg har en SUV, en mellomstor en. Bagasjerommet er romslig, får plass til tvillingvogn+ Men baksetet er trangt når vi har bakovervendte seter, blir veldig lite benplass foran. Vi har 2 barn, og syntes bilen blir for liten. Har heller ikke plass til 3 barneseter bak om det skulle bli aktuelt.

Vi kommer til å bytte bilen i en 7 seteretterhvert, eller en av de største stasjonsvognene. Det jeg liker godt med SUV er at man sitter høyt, og de er fantastiske på glatta. Iallefall den jeg har. Det kommer litt ann på hvilke kriterier dere har. Jeg hadde garantert valgt SUV igjen om jeg hadde råd til en av de største.

suv, sitter høyere noe some r alfa og omega når det gjeder å komme seg ut og inn av bilen for min del og det er godt med plass i x1 som vi har (men vi har ikke barn da)

Stasjonsvgon er greit men jeg sliter med knærene og da er det å komme seg ut og inn av bilen slitsomt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...