Gå til innhold

Hvor setter dere aldersgrensen på sex?

Anbefalte innlegg

For noen dager siden diskuterte jeg og en venninnegjeng dette med aldersspenn på noen man kunne tenkt seg å ha sex med hvis vi var single og det var en vi virkelig tente på.

Jeg sa 17 som absolutt yngste og 49 som eldste, og de andre fikk helt hakeslepp over hvor stort aldersspenn jeg hadde... De andre satte som regel yngstealderen på samme alder som dem eller et år yngre og eldste som rundt 35...

Vi er alle mellom 21 og 23 år... (Jeg er 21)

Så nå lurer jeg på om det er jeg som er sær som ikke har så strenge "krav" som dem på det.

Hvordan er det med dere? Hva slags aldersspenn er dere og hvor gamle er dere?

Det skal sies at det er ikke snakk om forhold, og helt hypotetisk, så vi utelukket det med alle konsekvenser rundt dette og om vi mislikte one night stands og alt slikt.

Fortsetter under...

Annonse

Er 19, og ville nok satt nedre aldersgrense for ONS ved 18 (beklager, men jeg vil kunne nyte et godt glass rødvin med min sengevalspartner med god samvittighet). Øvre grense ... Jeg hadde nok vært skeptisk til, evt ikke lagt an på, en på over 30. Absolutt maks måtte nok vært 35-40 (noe jeg ser på som meget usannsynlig, og som jeg kanskje ville vært med på som et engangstilfelle om jeg hadde fått tilbud om det og personen var tiltalende og alt det der).

Nå skal det nevnes at jeg er bifil, og har litt forskjellige alderskrav til mannfolk kontra kvinnfolk. Jeg hadde nok vært vesentlig mye mer skeptisk til en gutt på 18 enn en jente på 18. Anser også meg selv som relativt seksuelt erfaren for alderen (vært aktiv i fire-fem år og har erfaring med langt mer enn mange av mine jevnaldrende venninner), og ville nok vært kresen hvis jeg skulle godtatt noen yngre enn meg. Største aldersforskjell foreløpig opplevde jeg da jeg var 17; han var 24.

Ikke at jeg trenger å tenke over slikt ... Min nåværende kjæreste er fire år eldre enn meg, det anser jeg som helt passe :)

Jeg er 35.

Hmmm grensen nedover må gå ved 23-24.

Og oppover...Vet jeg ærlig talt ikke. Hadde et forhold (sexuellt) til en på 56 da jeg var 28-29 kanskje og han var absolutt viril, kjekk og ikke mins erfaren

Men selv om jeg er 35 år nå så vil jeg nok ikke ha noen som var eldre enn 56-58 år. Når de er over 60 så er de på en måte gamlinger

Har aldri opplevd å tenne på yngre menn. For meg er det at han er eldre enn meg et must, akkurat som at han må være høyere enn meg. Jeg er 30. Har egentlig ingen øvre aldresgrense, men tror ikke jeg har opplevd å være tiltrukket av noen over 50, heller.

Annonse

Aner ikke, aldri tenkt på det. Kommer jo alt an på hvem man møter det. Jeg er seriøst dårlig på å gjette alder, så kunne tent på en 25 åring om jeg trodde han var eldre f.eks. Og en på 45 om jeg trodde han var yngre...

Jeg er 30

Yngre enn meg selv frister ikke veldig, hvertfall ikke når jeg har stebarn som er 6år yngre enn meg, det blir litt feil for meg å ligge med noen på hennes alder.

Som min søster har komentert noen ganger, så liker jeg eldre menn og det er nok riktig også. Jeg har en 11år eldre mann enn meg selv, og har hatt sex med menn som er ledre enn meg enn det.

Mennene må være under 50år, det blir ekkelt igjen om de er på samme alder som min far syns jeg. Så da blir det fra 29 til 49år for meg, jeg er selv 29år.

Jeg blir snart 20 og kunne nok ikke hatt sex med en på 17. Menn som er yngre enn meg er faktisk litt turn-off, har alltid likt de noen år eldre enn meg. Samboeren min er 26 da, ville hatt den øvre grensa på 30 tror jeg (10 år eldre får holde :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...