Gå til innhold

Hva må til for at man kan nekte samværsforelderen å komme på foreldrearrangementer i bhg?

Anbefalte innlegg

Arrangementet er i perioden når mor har barna, og hun vil ikke at far skal komme. Barnehagen ønsker alle foreldre velkomne.

Det at det ikke er far sin tur til samvær nok til at han ikke får komme i barnehagen?

Fortsetter under...

Så lenge man har felles foreldreansvar (?, surrer alltid med de navna) så kan vel ikke mor nekte skulle jeg tro? Det er vel like relevant at far er der selv om ikke det er hans tur?

Er det et opplegg for barna? Utrlig dårlig å stenge far ute. For både hans og barnas del..

Det er riktig at man må ha hele foreldreansvaret for å bestemme slikt, men selv da kan barnehagen sette seg på bakbeina.

Jeg har hele foreldreansvaret, men da jeg førte opp hvem som kunne hente barnet i barnehagen og hvem som ikke kunne, så måtte jeg vise frem en rettskjennelsen for at barnehagen skulle godta det.

Annonse

hvorfor vil du nekte far å delta i ungen sine ting i barnehagen.

hvordan hadde du reagert om far hadde nektet deg å komme fordi det var hans samværsdag.

at det går ann. bruk hode. ungen har en mor og en far og må kunne da ha begge der om ungen ønsker dette.

hva godt kommer ut av å nekte far.?

Jeg som er HI er ikke mor i denne saken, jeg er ei som støtter far. Ville bare spørre her veldig generelt, og hvis folk faktisk har oppfatta dette som et innlegg skrevet av mor så antar jeg at det ikke var særlig partisk.

Nei mor kan ikke nekte samværsforelderen å komme. Regner med de har delt foreldreansvar og da stilles de på lik lik linje når det kommer til avgjørelser ang skole, reiser (pass), barnehage o.l

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...