Julymom2015 Skrevet 3. mars 2011 #1 Skrevet 3. mars 2011 Se på dette bildet http://tinypic.com/r/34y427q/7 Jeg vet ikke, ser dere det samme som meg ? En sterk kontrollstrek og en svak, svak teststrek ?? Tok denne Mandagsmorgen, men er usikker siden de andre testene har vist negativt (de andre testene har ikke blitt tatt på morgenurinen) Gravid eller ikke ? Har IKM Lørdag 5.Mars..
lillemya90 Skrevet 3. mars 2011 #2 Skrevet 3. mars 2011 ser ut som en svak svak strek:) ta en til test.
Julymom2015 Skrevet 3. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 3. mars 2011 Jaa, jeg får ta en på Lørdags morgen, har ikke flere tester liggende nå så.. hjelpe meg..*krysser fingrene*
*Sammy* Skrevet 3. mars 2011 #4 Skrevet 3. mars 2011 du er nok gravid, var jo tydelig en strek der, den kommer ikke om du ikke er gravid. !! Gratulerer så masse !!
Julymom2015 Skrevet 3. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 3. mars 2011 Jaaa, men jeg er så usikker, for alle tester etter denne viser jo negatiiiv :/ Jeg krysser fingrene på at TR holder seg langt borte og at vi endelig har fått det til !! :) Men, ja, jeg har ikke vært så veldig flink å testa på morgenen, men den der testen har jeg lagt i skapet siden mandagen fordi jeg har vært så usikker..
Slæsh84 Skrevet 3. mars 2011 #6 Skrevet 3. mars 2011 Hei. Det lignet på min i 2007;) En så svak strek at en tror en ser syner. Så jeg forstår at du vil ha flere til og se på den. Jeg tok en samme dag hos legen som jeg hadde fått svak og da var den negativ. Men fikk tatt blodprøve siden jeg var sikker på at det var en svak svak strek. 4dager etter fikk jeg resultat på blodp. og den var stigende (altså positiv) så jeg sier med glede grattis:) (Men jeg hadde nok tatt en eller to til for din egen del:))
Julymom2015 Skrevet 3. mars 2011 Forfatter #7 Skrevet 3. mars 2011 Tusen takk for svar Ja, alle har vært negative siden, så jeg tenker jeg venter til over helgen å ser om TR dukker opp, hvis ikke så er jeg vel gravid da, I'll let you know :) Vil gjerne høre fleres meninger og
Julymom2015 Skrevet 3. mars 2011 Forfatter #8 Skrevet 3. mars 2011 Slæsh84: Den må jo være tydelig nok siden kameralinsa på digitalkameraet mitt klarer å fange den opp også hehehe
therma Skrevet 3. mars 2011 #9 Skrevet 3. mars 2011 En strek er en strek - du er gravid ) Du har bare ikke masse nok Hcg nivå i kroppen enda til at streken skal bli tydligere.
Julymom2015 Skrevet 3. mars 2011 Forfatter #10 Skrevet 3. mars 2011 Therma; Så det er derfor de andre testene er negative ?? Skal jeg bare vente med å teste til etter helga da ? TR ventes egentlig i helgen så...
therma Skrevet 3. mars 2011 #11 Skrevet 3. mars 2011 tror nok det er derfor de andre testene er negative, ja. Om du klarer å vente (noe jeg har problemer med selv) så ta en ny test til uka Masse lykke til - krysser fingrene for at du er heldig )
Julymom2015 Skrevet 3. mars 2011 Forfatter #12 Skrevet 3. mars 2011 Jaaa, til og med min mor trodde den var positiv.. Men hun sa også at vi skulle vente over helgen å ta en ny test, for det kunne hende at den ikke stemte.. men ja, vi får se..
*Sammy* Skrevet 4. mars 2011 #13 Skrevet 4. mars 2011 er nok svak,svak,svak helt i begynnelsen av svangerskapet, har vært det med mine tre og!! Sikkert er det at streken ikke er der om du ikke er gravid.. test kun på morgenen så tidlig, har du symptomer da? Hold oss oppdatert!! klem.
Gjest Skrevet 4. mars 2011 #14 Skrevet 4. mars 2011 Jeg hadde tolket denne som positiv :-) Husk at morgenurin er mest konsentrert, og derfor kan de andre testene vært testa på utvannet urin.. Har du mange tester, ville jeg ta en ny i morgentidlig, eller holdt meg så lenge jeg klarte før jeg tissa på pinnen :-) Eller du kan vente til helgen er omme.
Julymom2015 Skrevet 4. mars 2011 Forfatter #15 Skrevet 4. mars 2011 * er tørst hele tiden * Litt sånn ømme brystvorter, eller de er litt såre når jeg tar på de. * vondt/stikk i magen * Drømmer helt ville drømmer Nja, ikkje noe mere enn det.. En ting er hvertfall sikkert, det er ikke sånne vanlige menssmerter..
Julymom2015 Skrevet 4. mars 2011 Forfatter #16 Skrevet 4. mars 2011 Har ikke flere tester igjen : / Regner med de kommer i posten senere i dag, jeg tester i morgen, eller over helgen
Julymom2015 Skrevet 4. mars 2011 Forfatter #17 Skrevet 4. mars 2011 Nei, jenter, vet dere hva, jeg venter til Mandag jeg, så tar jeg en ny test da, for TR skal egentlig dukke opp i helgen, and if it doesnt, så vil vel testen på mandag vise det endelige resultatet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå