Nea og juniors mamma Skrevet 3. mars 2011 #1 Skrevet 3. mars 2011 Bare må ha det, hver dag 5 uker siden fødsel og føler jeg spiser på meg alle kiloene jeg mistet den første uken. Kan heller ikke begynne å trene ennå pga bekkenet. Noen med tips som funker?
Fru Tuttemor Skrevet 3. mars 2011 #2 Skrevet 3. mars 2011 Jeg ammer og kan ikke spise verken sjokolade eller drikke melk pga småen får vondt i magen:-/ så det hjelper meg i å ikke fråtse i sjokolade,men ååååh som jeg har lyst på...:-/ gleder meg til jeg kan spise det igjen..
bitthen Skrevet 3. mars 2011 #3 Skrevet 3. mars 2011 Du lar være å kjøpe sjokko på butikken. IKKE ha noe i hus - eneste som hjelper her i allefall.
stearin Skrevet 3. mars 2011 #4 Skrevet 3. mars 2011 Haha, slik hadde jeg også det rett etter fødselen. Og jeg som ellers ikke er noe glad i sjokolade, men mens jeg ammet måtte jeg bare ha det, hver eneste dag. Min mor hadde det på samme måte med alle sine fire barn. I ettertid har hun fortalt at hun spiste en plate om dagen i skjul for meg (jeg var over ti år da de tre andre kom) og min far.
stearin Skrevet 3. mars 2011 #5 Skrevet 3. mars 2011 Oops, postet det for fort.. Det er vel det som ble nevnt. Ikke ha sjokolade i hus og la være å kjøpe det i butikken. Evt bytte ut sjokoladen med noe sunnere, druer kanskje? Eller nøtter?
enits40 Skrevet 3. mars 2011 #6 Skrevet 3. mars 2011 Jeg og! Har spist sjokolade nesten hver eneste dag siden fødsel. Prøvde å kutte ut i noen dager for å se om baby reagerte på det, men hurra, eller kanskje jeg burde si dessverre, han gjorde ikke det! Altså fortsatte momsingen! Etter snart 4 måneder i sukkerland har jeg forsøkt å erstatte sjokoladen med andre ting; ananas, rosiner, bringebærsyltetøy på grove rundstykker.... Det fungerer ikke noe særlig foreløpig, men jeg gir ikke opp. I dag har jeg vært ganske flink! Nå teller jeg ned til lørdag som er offisiell godtedag her i heimen (og har for lengst bestemt meg for akkurat hva jeg skal kjøpe). Herregud!
Nea og juniors mamma Skrevet 3. mars 2011 Forfatter #7 Skrevet 3. mars 2011 Har vurdert å handle med bind for øynene for sjokolade er det over alt når en nermer seg kassene ;D og ikke nok med det, salg på de største platene støtt og stadig gjør det heller ikke enklere. Må nok innrømme at det går noen plater i skjul her i heimen også og da jeg i utgangspunktet er slank, blir jeg ikke avslørt før jeg må handle nye klær hvis det fortsetter slik :0 Nei, får tvinge meg til å ta en gulrot når suget kommer og ikke ha noe i skapet før til helgen (hvis jeg klarer). Og så var det det å ikke handle på tom mage ikke sant?
Snuppeluppa med snuppe + spire Skrevet 3. mars 2011 #8 Skrevet 3. mars 2011 Si ifra om du finner noe som hjelper mot sjokoholismen da, jeg er nemlig blitt avhengig jeg også! 200 gram kokesjokolade er ingen problem å trø i kjeften, så jeg har funnet ut at jeg har spist noen kg sjokolade de siste ukene.. Huff og huff!! Må slutte med det tullet der altså, det går jo ikke an.
Traveltobarnsmor! Skrevet 4. mars 2011 #9 Skrevet 4. mars 2011 Noen kokesjokolader er uten melk og inneholder masse sunn kakao Demper den verste lysten
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 4. mars 2011 #10 Skrevet 4. mars 2011 Jeg også,desverre:( MÅ bare ha LITT(ganske mye egentlig) hver dag:( klarer meg bare ikke uten:( mener å huske at det er noe man mangler i kroppen som gjør at søtbehovet melder seg? Husker ikke hva,men kanskje behovet gir seg om man får i seg det man mangler. Men det store spm er jo HVA VAR DET igjen?? He he
Mina82 Skrevet 4. mars 2011 #11 Skrevet 4. mars 2011 Krom er svaret på det store spørsmålet jenter hehe mitt navn er mina og jeg var en sjokoholiker og jeg ER en sjokoholiker. rop det ut om noen finner en helbredende kur hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå