Gå til innhold

Guttungen har fått i seg en P-pille!

Anbefalte innlegg

Gutten min på 22 måneder var på badet mens jeg styret litt frem og tilbake og vasket klær i kveld. Etter å ha hentet noen klær som skulle vaskes på soverommet kom jeg inn på badet og så at han drev og surret med esken med p-pillebrett i som jeg kjøpte på apoteket i dag. Jeg tok den fra han og tenkte ikke mer på det, men nå fant jeg nettopp et av brettene på gulvet og den manglet en pille! Lette rundt på gulvet, men fant den ikke, så da regner jeg med at han har spist den! Dette skjedde for tre timer siden og han sover nå.

Hva i all verden skal jeg gjøre? Er det ikke noe big deal med en pille eller skal jeg ringe legevakta, giftsentralen eller hva?

Fortsetter under...

Svar nummer en var rett på sak og beroligende.

Svar nummer to var beroligende og med et lite humoristisk innlegg.

Svar nummer tre var bare unødvendig. Håning av min nervøsitet er ikke noe vits i. Jeg tenkte jeg kanskje var litt for hysterisk og derfor jeg tenkte det var greit å høre her, før jeg dreit meg ut på telefon til legevakta.

Men takk for svar dere to andre! Og ja, nummer to, han har fått overraskende lange armer i det siste, så det er ikke lenger nok å bare slenge ting oppå tørketrommelen ;)

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...