Gå til innhold

Hvilken stelleveske har dere med TFK-vogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en veldig grei Simo-stelleveske sist til Simo-vogna...og dette er noe jeg helt har glemt av å tenke på at jeg trenger denne gangen. Har kjøpt en TFK Joggster twist, og lurer på hvilken veske som er fin og grei å ha hengende på den vogna?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også en nyinnkjøpt tfk vogn stående som har fått selskap av en brun gaia & co stelleveske som jeg fant på salg nettopp. Virker som om den henger veldig bra på vogna, veska har dessuten mange rom og den virker praktisk :)

Skrevet

Jeg har den rålekre oioi black floral og kjøpt sånne "bling" klipser til og henge den med.. Kjøpte stellevesken for tre år siden og har brukt den hver dag siden jeg fikk den, siste året har jeg brukt den som veske.

Nå blir den stelleveske igjen neste mnd og den ser HELT ny ut :) Skikkelig kvalitet, den er vaskbar (har aldrig trengt og vaske den) og det er ikke en tråd som er løs noe sted, så den er jeg kjempefornøyd med! Det var litt vanskelig og få tak i den for tre år siden, vet ikke hvordan det er nå.

Jeg prøvde og få den fra danmark eller sverige men endte med og bestille fra usa, det er jo en veldig dyr stelleveske, men jammen har jeg fått valuta for pengene :)

Skrevet

Eg kjøpte TFK stelleveske i samme farge som vogna, synst den var var veldig fin og god plass!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...