Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #1 Del Skrevet 3. mars 2011 Håper noen kan hjelpe meg litt.... Til tider kjenner jeg stikking i nedredelen av ryggen/rumpa, spes når jeg er på jobb og når jeg gjør husarbeid osv.... Dette er svangerskap nr 2, og hadde problemer med bekkenenet i første svangerskap, men det er 9 år siden så husker ikke helt hvordan det var. Syns det er så alt for tidlig å kjenne dette her...er ikke mer en i uke 12.. Er dette starten på bekkenløsning? Er der noen som kan gi meg noen råd? Har en fysisk tung jobb i helse og omsorgssektoren.... har et ønske å jobbe så lenge som mulig... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142978850-bekkenl%C3%B8sning/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konepone_83 Skrevet 5. mars 2011 #2 Del Skrevet 5. mars 2011 Det kan nok høres ut som bekkenløsning ja... Bekkenløsning kan oppstå svært tidlig i svangerskapet, for noen er det det første graviditets-tegnet de merker. Slik er det dessverre for meg, jeg er nå kun 5 uker på vei, og er allerede plaget:( Har hatt bekkenløsning i mine 2 andre svangerskap også. Arbeidsgiver er jo pliktet til å legge forholdene til rett for deg som gravid. I mitt andre svangerskap jobbet jeg i barnehage, og det er ikke bare bare å kombinere med bekkenløsning. Men etter å ha fått lagt forholdene mer til rette, gikk det mye bedre. Etter en stund (ca uke 20) ble jeg 50% sykemeldt. Det fungerte bra en liten stund, men ca i uke 25 ble jeg 100% sykemeldt. Husk å ta vare på deg selv, du kan få varige skader om du ikke er forsiktig. Det er bedre å være sykemeldt i svangerskapet, enn å være plaget med bekkenet resten av livet. Lykke til:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142978850-bekkenl%C3%B8sning/#findComment-142986291 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå