Linchen Skrevet 3. mars 2011 #1 Skrevet 3. mars 2011 hun liker det ikke noe særlig, virker det som. Er 8,5 mnd. Hm. What to do? Hvor lang tid brukte deres barn på å like det?
MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 3. mars 2011 #2 Skrevet 3. mars 2011 Min liker det heller ikke... har prøvd i 1,5 mnd nå på disse 4mnd-glassene. De første gangene brakk han seg, det gjør han ikke nå. Men han åpner ikke munnen frivillig mer enn 1 gang.. da skjønner han det er middag og nekter å spise. Prøver å lure han litt med å gi frukt innimellom, men er ingen stor suksess det heller..
Linchen Skrevet 3. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 3. mars 2011 Tror barna våre har snakket sammen - samme taktik her, både fra mor og datter he he
MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 3. mars 2011 #4 Skrevet 3. mars 2011 Hehe, kanskje vi foreldre må snakke sammen også - og klekke ut en ny og bedre teknikk
bitthen Skrevet 3. mars 2011 #5 Skrevet 3. mars 2011 De trenger tid til å venne seg. Hvor gamle er de? Min ville ikke ha middagsmat før han var 7 mnd gammel. Det tar litt tid, det er en helt annen kategori enn den deilige frukten Mini er fremdeles ikke begeistret for middagsglassene, og han vil helst ha finmost om i 6mnd. glassene selv om han snart er 9 mnd. Jeg har i det siste begynt å lage middagene selv, og han liker dette myyyye bedre. Skjønner jeg egentlig godt, for det som er hjemmelaget smaker faktisk noe - i motsetning til middagsglassene. Kan telle på en hånd de sortene han liker.
bitthen Skrevet 3. mars 2011 #6 Skrevet 3. mars 2011 Nå ser jeg at du skriver jo hvor gammel babyen er - like gammel som min. Av middagsglass liker min kun: Potet, mais, kalkun - nudler og noe greier - sphagetti i tomatsaus. Thats it. Men prøv å lage middagen selv og se om det blir bedre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå