Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hun liker det ikke noe særlig, virker det som. Er 8,5 mnd. Hm. What to do? Hvor lang tid brukte deres barn på å like det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min liker det heller ikke... har prøvd i 1,5 mnd nå på disse 4mnd-glassene. De første gangene brakk han seg, det gjør han ikke nå. Men han åpner ikke munnen frivillig mer enn 1 gang.. da skjønner han det er middag og nekter å spise. Prøver å lure han litt med å gi frukt innimellom, men er ingen stor suksess det heller..

Skrevet

Tror barna våre har snakket sammen - samme taktik her, både fra mor og datter he he

Skrevet

Hehe, kanskje vi foreldre må snakke sammen også - og klekke ut en ny og bedre teknikk ;)

Skrevet

De trenger tid til å venne seg. Hvor gamle er de? Min ville ikke ha middagsmat før han var 7 mnd gammel. Det tar litt tid, det er en helt annen kategori enn den deilige frukten :P

Mini er fremdeles ikke begeistret for middagsglassene, og han vil helst ha finmost om i 6mnd. glassene selv om han snart er 9 mnd.

Jeg har i det siste begynt å lage middagene selv, og han liker dette myyyye bedre. Skjønner jeg egentlig godt, for det som er hjemmelaget smaker faktisk noe - i motsetning til middagsglassene. Kan telle på en hånd de sortene han liker.

Skrevet

Nå ser jeg at du skriver jo hvor gammel babyen er - like gammel som min. Av middagsglass liker min kun: Potet, mais, kalkun - nudler og noe greier - sphagetti i tomatsaus. Thats it.

Men prøv å lage middagen selv og se om det blir bedre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...