Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei jenter!

Har ikke vært inne her på evigheter, men er nå ruger på en flott blastocyst (ED), men fikk dessverre ingen på frys. Fikk så nedtur da jeg fikk beskjeden om ingen på frys, og mistet liksom litt troen på hele forsøket... Men får jo håpe at klinikken har klart å plukke ut "gullegget" til meg! :-)

Er det noen her som har opplevd å bli gravid på forsøk der dere ikke fikk noen fryseegg? Håper på noen solskinnshistorier... :-)

Fortsetter under...

Hei!

På vårt første forsøk fikk jeg ut 18 egg, fikk satt to inn pgs kvaliteten på de, og det var bare de to som kunne brukes. Ingen på frys, så det ble nedtur. Men de to eggene endte i to flotte gutter,så det går an!!

Lykke til!

Har ikke hatt ED, men kona fikk ut kun 3 egg, satt inn 2, og fødte en nydelig gutt. Ingen på frys..

Jeg fikk kun ut 2 egg!! Satt inn begge, venter tvillinger..

Så ja, det er klart det går!!

Lykke til :)

Annonse

Vårt 2.tellende forsøk resulterte i en nå 2 1/2 år sunn og skjønn jentunge uten potensielle søsken i frysern... De må vi snart i gang med ferskforsøk på..

Skjønner tankegangen din, det er noe kjent med den... ;)

Men utfra tilbakemeldingene på spørsmålet ditt er det helt ubegrunnet! Masse lykke til!

Tusen takk for svar jenter!

Masse solskinnshistorier her! Fått tilbake litt av troen på forsøket. Skal prøve å kose meg og tenke positivt de få dagene som er igjen!

Lykke til videre til dere andre som også ruger!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...