Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare meg som syntes amme-bh`er latterlig dyrt..?

huff.. har lissom ikke lyst til å bruke 1000 vis av kroner på det..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med H&M? Det er ikke så dyrt der :)

Skrevet

Jeg prøvde diverse merker forrige gang, og de jeg var mest fornøyd med var de fra Cubus. Tror de koster 169 kr stk eller noe sånt. Jeg hadde 3 stk, og det holdt fint. Hadde jo de andre også, men de brukte jeg ikke visst jeg ikke måtte.

Skrevet

Jeg er helt enig!!

Og i tillegg blir man jo egentlig nødt til å sitte å gjette på størrelsen i tillegg, siden melka ikke har kommet før man blir nødt til å gå til innkjøp av det heller..

Hvis man ikke har veldig store pupper og er relativt slank så har jo hennes og maurits noen sånne to-packer som ikke er så dyre da, men jeg for min del har fått store pupper og trenger bredere kant på bh'n om den ikke skal "skjære" seg inn i overskuddsfettet ;)

Håpløst!

Skrevet

Joda, men syntes de på Cubus og HM er små og uten riktig støtte.. har ganske rikelig med pupper for å si det sånn, og er vanskelig å finne noen som sitter godt å er til en overkommelig pris..

sett på mammatrend feks.., men der er jo prisen rundt 500 for 1 bh.. og trenger sikkert iallefall 3..

BLÆ!!

Veldig enig med deg marsve, gjette størrelse er jo ganske umulig. kjipt å kjøpe for trange eller store når man må ut med endel penger..

Skrevet

Finner ikke billige og gode som har stor nok cup-size. Fant en på H&M med E-cup, men den er passelig NÅ så gidder ikke tenke på hvordan det blir når jeg faktisk får melk.. -_-

Har en litt romslig en, men den kosta 399, så ja, om jeg skal ha tre må jeg vel bare punge ut.. ser skjeldent en gang E på andre butikker og jeg tror jeg trenger F.

Skrevet

Jepp, bher er dyrt. Har relativt store pupper og takler ikke at de henger og slenger, så har ikke brukt sånne billig-bher siden starten av ungdomsskolen. Synes amme-bher er ekstra vanskelig, selv de dyre har jo elendig støtte i forhold til hva jeg er vant til, for ikke å snakke om at de gir puppene en elendig form:( Har kjøpt en sånn på babyshop da:

http://www.bravadodesigns.com/shop/the-body-silk-seamless-nursing-bra

Den føles ganske ok, og så dekker hver av størrelsene mange størrelser, så har derfor trua på at den vil passe når mellka kommer og. Kjøper flere seinere om den viser seg å fungere bra.

Skrevet

http://www.babyshop.no/babyshop/main/babyshop/product/22958/tekstiler-for-mor-og-barn/amme-bh/tekstiler-for-mor-og-barn/amme-bh/amme-bh-seamless

denne skal jeg ha.. har hørt at den er veldig god.. men håper bare at den er passe.. bruker 95d nå, så er spent.. men skal ikke kjøpe før etter fødselen.. greit å prøve.. :)

er vel lik den som står på svaret over her denne.. :)

Skrevet

Har str F i bh, så finner ikke mye på hm og cubus,:( lindex har noe men er det uten spiler er det ikke god nok støtte og får vondt i nakken.

Så blir dyr bh på meg...

Hadde en dd før jeg ble gravid, håper jeg får det igjen etter ferdig med amming å sånn.

Skrevet

Skulle gjerne kjøpt fra kejdebutikkene men med 70 g ga jeg opp det. Kjøpt 2 stk på Marinka jeg, de ligger på rundt 300 ish...

Enkle gode og behagelige.. Der har de iaf alle str og GOD hjelp!

Skrevet

Se på finn.no. Der ligger det noen ganger ubrukte amme-bh´er til salgs. Har selv kjøpt herfra, da slipper man ut med mange penger:)

Skrevet

kjøpte et par stykk på sparkjøp her om dagen, 100 kr pr stykk, men det går kun opp til 100D da

Skrevet

Jeg kjøpte en hvit og en svart BH fra Abecita. Koster rundt 500 kr stk, men de kan vaskes på 60 grader, kan vaskes i maskin og holder seg kjempegodt. De har faktisk spiler (selv om det visstnok ikke er anbefalt), og veldig brede og gode stropper. Jeg prøvde en uten spiler men den hadde iallfall ikke nok støtte på dagtid. Tror de har garanti for den ene revnet litt og da fikk jeg ny selv om den var flere mnd gammel. Bruker de nå når jeg er gravid igjen, for de er så behagelige.Er fortsatt fine enda jeg ammet i 14 mnd sist. Kan få de med innlegg også, men jeg har nok selv... og med ammeinnlegg blir jo det overflødig. Har de i 75E. Var veldig vanskelig å finne BHer med stor cup og liten omkrets, men disse får du både større om mindre.

Gjest (hor)mona
Skrevet

Har prøvd diverse bher uten spiler, bestilte en til 500kr, men de er ikke gode. Dårlig støtte,gnager og klistrer brystene sammen, blir jo bare svett og klamt, og vonde å ha på. Forrige ammeperiode brukte jeg triumph sine bh-er. De hadde en med spiler som var kjempegod, men har ikke funnet den samme nå :( Hvorfor er det ikke anbefalt med spiler? Det er jo ikke serlig godt å sove med, men ypperlig på dagen, syns nå jeg.

Skrevet

Jeg har også stor byste, og har ikke handlet på H&M eller Lindex på mange år. Jeg har kikket litt rundt på nett, men det er vanskelig å si hva som passer og ikke når man kommer opp i såpass store størrelser som meg og enkelte av dere andre, så jeg var innom på Change og fant en til 400,- som jeg fikk prøvd og tilpasset. Det var bra jeg ikke bestilte på nett, for da hadde det vel blitt en 75G eller noe sånt, mens jeg faktisk måtte ha 75J.. Husk at brystene vokser ENDA mer når man begynner med amminga.. :P

Skrevet

Fikk høre at spiler kan tette melkegangene, og dermed føre til brystbetendelse. Men har man BH som passer går jo spilene godt utforbi brystvevet... Jeg har bare gode erfaringer med spiler iallfall :0) Sover gjerne med en uten om natten da.

Alltid lurt å få prøvd de i butikk først. Så kan man heller prøve å finne de samme på nettet til en billigere penge :0)

Skrevet

kjøpte mine på sparkjøp for 99 kroner jeg =)

Men de er latterlig dyre mange plasser ja!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...