Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #1 Del Skrevet 3. mars 2011 da tenker jeg på nærkontakt osv... Hvor lenge har dere vært sammen? Kysser dere hver dag? Koser i armkroken, hver dag? Kjærtegner ellers... Prater dere og har kvalitetstid i sengen, når dere legger dere? Hvor ofte har dere sex? Jeg spør fordi jeg elsker min sambo som jeg har hatt i 3 år. Men vi har havnet inn i en ond sirkel føler jeg. Vi kysser sikkert ikke hverandre mer enn 4 ganger i løpet av en måned. Vi har sex ca 5 ganger, eller mindre i mnd. Vi er glade i hverandre, men jeg tenker at noe må gjøres ellers så vil savnet etter nærkontak med tiden bli så stort at vi kan risikere å ty til andre.... Er det noen andre enn oss som bare lever det travle livet, gjør husarbeid og andre nødvendige ting, og som glemmer å bruke tid på å være kjærester? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142978542-jeg-trenger-%C3%A5-vite-hvordan-et-gjennomsnittlig-kj%C3%A6restepar-har-det/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #2 Del Skrevet 3. mars 2011 Jeg tror det er lurt å prøve å finne tilbake til litt kyssing og småkosing i hverdagen. jeg er ikke i et forhold men jeg vet at en av grunnene til at forholdet mitt røyk var fordi vi rett og slett ble for opptatt med jobb og barn og glemte hverandre. Sluttet å kysse og kose og sjelden ble det sex når det en gang er slik at slik kosing ofte fører til sex. Når det blir slik blir mye av følelsene borte, man føler seg ikke lengre sett og man vokser fra hverandre. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142978542-jeg-trenger-%C3%A5-vite-hvordan-et-gjennomsnittlig-kj%C3%A6restepar-har-det/#findComment-142978578 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #3 Del Skrevet 3. mars 2011 Vi har vært sammen i 14 år, og har fire små barn. Vi kysser mange, mange ganger hver dag, og koser i armkroen nesten hver dag, og deler ut mange kjærtegn. Sex blir det i snitt 3-5 ganger i uken, og da gjerne litt småprating før eller etter. Vi legger oss nesten alltid samtidig, synes det er viktig egentlig. Ca en kveld i uken lager vi sen middag når barna er i seng, slukker alle lys, tenner masse telys, åpner en flaske vin på deling og ser en god film og bare koser oss. Av og til tar vi en kveld der vi spiller kort og bare prater. Med fire små barn er det ikke mye barnevakt på oss, og mye avbrutt nattesøvn, så da er det ekstra viktig å kose seg hjemme sammen også, ikke bare være avhengig av å gå ut på kino, restaurant, reise bort osv. Om jeg var deg ville jeg avtalt tid med mannen din en kveld for et lite oppvaskmøte om dette. Lag regler før dere begynner å snakke sammen. Som å love å høre den andre ut før man svarer. Si hva du føler, og kom med konkrete og konstruktive forslag til endring. I starten vil det kanskje bli litt uvandt og "tvunget" å plutselig skulle gi hverandre et kyss hver dag når dere skilles og sees igjen, å snike deg opp bak partneren og legger armene rundt hverandre for å stjele en klem, lage romantiske middager osv, men jeg tror dere vil få mye igjen for det dersom dere får en vane av det. Og jeg tror barna deres vil få mye igjen for det. Vi får veldig mye tilbakemeldinger på at barna våres er så rolige og harmoniske, og det tror jeg delvis kommer av at vi voksne har det så godt sammen og viser så mye kjærlighet til både hverandre og dem. Håper du får snudd den onde sirkelen HI :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142978542-jeg-trenger-%C3%A5-vite-hvordan-et-gjennomsnittlig-kj%C3%A6restepar-har-det/#findComment-142978589 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #4 Del Skrevet 3. mars 2011 Jeg og min kjære kysser hver dag vi har sjansen, holder gjerne rundt hverandre eller ligger "oppi hverandre" når vi leser/ser på TV, prater på senga, og har sex alt fra flere timer hver dag til en gang eller to i uka. Avhenger litt av hvor lenge det er mellom hver gang vi har sett hverandre (jeg bor i utlandet for tiden, så det går gjerne litt tid mellom hver gang vi ser hverandre). De periodene vi har "bodd sammen" har vi igrunn vært skikkelig kjærester hele tiden. Tar timeout fra husarbeid bare for å ligge på sofaen og kline en stund, kysser hverandre i nakken når vi lager mat etc. Det er koselig, koster ikke mye energi, og bidrar kanskje til å sette en stemning man kan utnytte senere på kvelden? Jeg blir i hvert fall i litt ekstra godt humør hvis min kjære legger armene rundt meg og gir meg et vått kyss i nakken når jeg egentlig har mest lyst til å banne over oppvaska. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142978542-jeg-trenger-%C3%A5-vite-hvordan-et-gjennomsnittlig-kj%C3%A6restepar-har-det/#findComment-142978598 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #5 Del Skrevet 3. mars 2011 Tusen takk for at du deler Uff det var synd at det gikk slik med dere. Det er akkurat det du beskriver jeg frykter vil skje, om ikke altfor lenge. Jeg har et barn fra før, og vi har et på vei sammen... han er egentlig en drømmemann på mange områder, for meg. Så dette vil je virkelig jobbe for å få til. Men jeg vet ikke hvor vi skal begynne! HI Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142978542-jeg-trenger-%C3%A5-vite-hvordan-et-gjennomsnittlig-kj%C3%A6restepar-har-det/#findComment-142978601 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #6 Del Skrevet 3. mars 2011 Vært sammen i 14,5 år Kysser hver dag Koser stort sett hver dag, hvertfall annenhver dag Kjærtegner hverandre daglig. Prater ofte når vi har lagt oss, kan ligge i over 1 time etter vi har slått av lyset og bare prate Har sex ca 3 ganger i uka, noen ganger mindre, andre ganger oftere Vi har også travle dager med jobb, barn og husarbeid, men har ingen problemer med å være kjærester. Vi begjærer hverandre og liker å vise kjærligheten vi føler for hverandre. Husk at hverdagskjærligheten er viktig, det er jo hverdager det er mest av. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142978542-jeg-trenger-%C3%A5-vite-hvordan-et-gjennomsnittlig-kj%C3%A6restepar-har-det/#findComment-142978603 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #7 Del Skrevet 3. mars 2011 Kysser og koser hver dag sovner i armen hver kveld. Sex så ofte vi rekker det, i alle fall 2-3 ganger i uka. Har vært sammen halvannet år. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142978542-jeg-trenger-%C3%A5-vite-hvordan-et-gjennomsnittlig-kj%C3%A6restepar-har-det/#findComment-142978609 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #8 Del Skrevet 3. mars 2011 Vi har vært sammen i 6 år og har en sønn som blir to til våren sammen. Vi er egentlig ikke så fryktelig kosete av oss, men sitter gjerne i armskroken når vi ser film (og det gjør vi ofte) og gir hverandre god natt-kyss og slikt. Og koser og småkysser litt en gang i blant når vi føler for det. Sexen dabbet litt av etter barnet kom, men har blitt bedre i det siste. Har sex 1 til 2 ganger i uka, vanligvis. Vi er veldig skravlete og har givende diskusjoner (av den gode sorten) og samtaler hver dag. Vi har ikke sex eller snakker på senga, siden barnet sover der, og det savner jeg litt. Vi gjør det når vi har barnevakt da. Forøvrig krangler vi en gang i blant, men de er ikke de store sakene og går over iløpet av kort tid. Vi er ikke langsinte, verken han eller jeg. Så etter en halvtimes stillhet/surmuling er det over. Vil si vi er et ganske gjennomsnittlig par. Fornøyd med hvordan vi har det. Litt mer kreativ sex er et savn, men vi er på god vei nå. Hadde mye fantastisk sex før vi fikk barn, og deretter ble det litt nedprioritert, kan man si. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142978542-jeg-trenger-%C3%A5-vite-hvordan-et-gjennomsnittlig-kj%C3%A6restepar-har-det/#findComment-142978625 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #9 Del Skrevet 3. mars 2011 Uff.. jeg forstår jo godt nå etter å lese det dere skriver at vi har det slettes ikke bra HI Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142978542-jeg-trenger-%C3%A5-vite-hvordan-et-gjennomsnittlig-kj%C3%A6restepar-har-det/#findComment-142978634 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #10 Del Skrevet 3. mars 2011 Jeg og kjæresten har vært sammen i ett år snart.. (11 mnd), vi har et barn på vei, og har en hel gjeng barn som en "mine og dine".. vi koser hver dag, fordi nærhet søker nærhet, og avstand skaper avstand. vi susser når vi drar hvert til sitt på jobb og kysser når vi møtes igjen. armkroken er obligatorisk når begge er i sofaen, og vi begge blir like fornærmet hvis en av oss settes oss et stykke unna .. vi legger oss samtidig uansett hva klokken er, og vi har sex hver dag omtrent! vi snakker sammen på telefonen hver dag og sender tekstmeldinger, samt snakker sammen på sengen på kvelden og på morgenen. han stryker på meg hele tiden.. ham er flinkere til dette enn meg : ) han kom fra et kjærlighets og forelskelsesløst forhold så han elsker å kose og å være goooo : ) vi har som "motto" at vi må kjempe for hverandres lykke hver dag, har vi det godt hver for oss har vi det også godt sammen er vår erfaring <3 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142978542-jeg-trenger-%C3%A5-vite-hvordan-et-gjennomsnittlig-kj%C3%A6restepar-har-det/#findComment-142978643 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #11 Del Skrevet 3. mars 2011 Jeg har vært sammen med mannen min i snart 12 år. Vi kysser hver dag, om så en "nuss" for å si god morgen, hade/hei når vi skilles og treffes igjen etter jobb og for å si god natt, I senga prater vi og har kvalitetstid, ja, og selv om f.eks jeg prøver å sovne og han leser, eller vi begge leser hver for oss, ligger vi litt i armkroken og koser litt ja. Greier ikke å sove på armkroken hans (vondt i nakken etterhvert!) så når vi skal sove, kryper vi hver til vår ende av senga. Våkner av og til om nettene av at han stryker på meg eller susser på meg, eller bare legger seg tett inntil og legger armen rundt meg. Og jeg kan ofte ligge og bare se på han og smile. Sex.... der er vi ikke SÅ flinke. Har perioder hvor vi har sex kanskje bare en gang i mnd, men det går opp og ned. Uansett, når vi har sex er det åpent og tillitsfulgt og vi morer oss og slår ut håret som vi vil. Av og til, for å "fiffe" opp sexlivet, drar vi på swingers lokaler, selv om vi som oftest bare er sammen vi to. Men det er spennende å ha sex med fullt av folk knullende rundt deg på alle kanter. >To sum it up: Vi er bestevenner og superforelska (til etter 12 år å være!) Tror cluet er å være åpne og ærlige fullt ut, ha tiltro og tillit til hverandre og kunne snakke om alt! DET vil jeg tro dere trenger, ut ifra det du forteller. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142978542-jeg-trenger-%C3%A5-vite-hvordan-et-gjennomsnittlig-kj%C3%A6restepar-har-det/#findComment-142978706 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #12 Del Skrevet 3. mars 2011 Vi har vært sammen i 13 år. Ikke _hver_ dag at vi kliner, men stort sett daglig så gir vi hverandre et "nuss". Vi gir hverandre kjærtegn og klemmer daglig, men sitter i hver vår sofa på kvelden. Ikke noe sofaarmkrokkosing, her nei. Akkurat nå deler vi soverom med en baby, så det blir lite prat etter leggetid. Men når vi ikke har barn på soverommet vårt, så pleier vi å snakke om stort og smått. Vi har sex ca 3 ganger i uka. Noen ganger mer, andre ganger mindre. Må si jeg synes dagene går med på barn og husarbeid. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142978542-jeg-trenger-%C3%A5-vite-hvordan-et-gjennomsnittlig-kj%C3%A6restepar-har-det/#findComment-142978719 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #13 Del Skrevet 3. mars 2011 Vi småkoser ganske ofte, men har nesten ikke sex i det hele tatt og akkurat nå er det helt greit for oss begge da jeg er gravid. Vi har kvalitetstid sammen, snakker sammen, diskuterer mye, krangler ALDRI og har ganske mye nærhet men ikke av seksuelt karakter- er så slitne ingen av oss orker det. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142978542-jeg-trenger-%C3%A5-vite-hvordan-et-gjennomsnittlig-kj%C3%A6restepar-har-det/#findComment-142978885 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #14 Del Skrevet 3. mars 2011 Jeg og min mann har vært sammen i 4 år i år, er gift og venter barn sammen:) Vi kysser hverandre flere ganger daglig ja, og vi holder rundt hverandre masse:) vi klapser hverandre på rumpa, stryker hverandre over kinnet, rusker hverandre i håret osv hver dag Jeg sovner som regel på sofa'n pga jeg er så trøtt men vi legger oss likt da siden han vekker meg på sofaen, og da holder vi alltid rundt hverandre og snakker litt ) har vel sex opptil 2-3 ganger uka tenker jeg.. Spørs åssen skift han jobber:p He he:) jeg og min mann er veldig opptatte av å kose på hverandre, og min mann er kosete av seg generelt også ) He he Vi alle kommer i perioder hvor man glemmer å ta vare på hverandre, men da er det viktig at når man vet det at man gjør noe med det:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142978542-jeg-trenger-%C3%A5-vite-hvordan-et-gjennomsnittlig-kj%C3%A6restepar-har-det/#findComment-142978933 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #15 Del Skrevet 3. mars 2011 Kysser hade hver dag, han holder rundt meg når vi sovner, klemmer og koser litt i løpet av dagen, men ikke supermye. Har sex 4-6 ganger i måneden. Har få dype samtaler, snakker om dagligdagse ting og utfordinger vi strever litt med i hverdagen. Gjør nesten aldri noe spesielt bare vi (kino etc) etter vi fikk barn. Vi hadde en periode etter fødselen nesten ikke sex, så sluttet vi kose, lå alltid på hvert vårt rom (pga baby og søvn), også hadde vi jammen sluttet å kysse hade en dag. Var en lite hyggelig periode.. Glad vi fant tilbake! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142978542-jeg-trenger-%C3%A5-vite-hvordan-et-gjennomsnittlig-kj%C3%A6restepar-har-det/#findComment-142978979 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #16 Del Skrevet 3. mars 2011 19.51 det hørtes bare innmari bra ut, høres ut som et drømmeforhold! Slik vil jeg også ha det! Mannen min er ikke så glad i nærkontakt og kos, men sex har vi ca.4 gng i uka. Men armkos og klining blir det ikke mye av. Får vel en nuss eller to om dagen eneste. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142978542-jeg-trenger-%C3%A5-vite-hvordan-et-gjennomsnittlig-kj%C3%A6restepar-har-det/#findComment-142979016 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #17 Del Skrevet 3. mars 2011 Har vært sammen i 13 år nå, to barn. Vi kysser vel så og si daglig. Koser vel ikke i armkroken hver dag, men hender vel jeg ligger der hvis vi ser på tv/film. veldig glad i nærkontakt og tar på hverandre støtt og stadig Sex er veldig variende egentlig. Kan plutselig ha mye sex i periode, så kan det gå 1 uke eller 2 uten. Kommer ann på jobb, om barna er rolige og form. Har ei tulle som gjerne kommer på besøk når vi legger oss, og da kan det bli litt vannskelig. Jeg er veldig glad for at vi koser og kysser ennå. føler meg som fjortis noen ganger når vi ligger på sofaen og kliner. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142978542-jeg-trenger-%C3%A5-vite-hvordan-et-gjennomsnittlig-kj%C3%A6restepar-har-det/#findComment-142979136 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #18 Del Skrevet 3. mars 2011 Vi har vært sammen i 15 år. Vi kysser (susser) hver gang vi drar fra hverandre og hver gang vi møtes. Ønsker hverandre en fin dag hver dag og sender hverandre hyggelig meldinger ofte og spør hverandre om dagen er bra. Vi pleier ofte å spille spill om kveldene, enten det er ps3, kortspill eller brettspill. Noen ganger tar vi oss et glass vin og hører musikk fra "før-barn-tiden" og mimmrer litt.. Eller vi ser film (og jeg sovner på sofaen;-) Vi legger oss stort sett samtidig, og da ligger vi en stund å prater sammen. Vi er nok ganske så "høffelige" mot hverandre i hverdagen, kanskje mer enn andre. Han er en ordentlig "gentelman" og trekker ut stolen for meg, åpner døren og lar meg gå inn først og lignende, og vi sier alltid "kan du sende meg...ditt og datt,er du snill", og unnskyld om vi skumper borti hverandre. Han har en enorm omsorg for meg om jeg er syk, og han og ungene kommer med kaffe på sengen til meg hver morgen jeg får sove litt lenger (vi har hver vår dag i helgene) og når jeg våkner etter nattevakter. Vi skryter mye av hverandre når noen har gjort en ekstra innsats på husarbeidsfronten, og vi skrtyter av hverandres prestasjoner hva middagslaging angår:-) Vi har alltid vært sånn, og noen synes nok vi er rare.. Og jeg kan nevne at det styggeste mannen min har kalt meg under en krangel er "dust" Og da begynte jeg å le! For han har ALDRI kalt meg stygge navn eller sakt noe stygt til meg, uansett hvor uenige eller hvor sinte/irriterte vi har vært på hverandre.. Er nok mange dager hvor hverdagen dominerer og vi ikke akkurat har dype samtaler og stirrer hverandre amorøst inn i øynenen. Men på det gjevne er vi mye fysiske mot hverandre, snille mot hverandre og prøver å gjøre hverdagen overkommelig for hverandre. Vi er veldig gode venner, og vi har heldigvis en dyp og inderlig kjærlighet for hverandre (klisjeee,je je je!!) Og fortsatt kan jeg innimellom kjenne forelskelsen bobble i magen, og det er deilig å kjenne når man har vært sammen såpass lenge:-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142978542-jeg-trenger-%C3%A5-vite-hvordan-et-gjennomsnittlig-kj%C3%A6restepar-har-det/#findComment-142979324 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #19 Del Skrevet 3. mars 2011 Jeg tror det du beskriver er ganske normalt. Særlig dersom dere har et eller flere (små) barn, (noe jeg antar, siden du er på disse sidene?) Dersom dette er noe som opptar og plager dere begge, er det noe dere bevisst bør forsøke å endre. At forhold går litt i bølgedaler er jo ikke til å unngå, ei heller fysisk, - men det betyr ikke at man bare skal godta at den fysike biten sakte men sikkert "dør ut". Det som skjer har nemlig en lei tendens til å bli en vane ganske raskt. Har man lite sex, har man sjeldent lyst på sex. Har man mye sex, har man ofte lyst på sex. For eksempel. Sett gjerne av tid til å være kjærester, men dette tror jeg egentlig kommer litt av seg selv dersom dere fokuserer og konsentrerer om de små tingene istedet; kyss hverandre f.eks. hver gang dere kommer fra jobb. Gjerne med tunge (iblant) også, for å gjøre det mer intimt og personlig. Skriv små, søte lapper til hverandre før dere går på jobb/trening e.l. Masser hverandre, gjerne når dere har lagt dere og er nakne. SELV om dere er trøtte. Trenger ikke gjøres i timesvis, noen få minutter er langt mer og bedre enn ingenting - og kan dessuten kjapt gi inspirasjon til andre og flere aktiviteter.. ;-) Det er viktig å "jobbe" litt for å få den fysiske biten av forholdet i gang igjen. For dette ER også noe som må jobbes med, på lik linje med bl.a. kommunikasjon, oppdragelse osv. Lykke til! :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142978542-jeg-trenger-%C3%A5-vite-hvordan-et-gjennomsnittlig-kj%C3%A6restepar-har-det/#findComment-142979574 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #20 Del Skrevet 3. mars 2011 Vi har vært sammen i 6 år, og nusser og klemmer flere ganger om dagen! Elsker å ligge i skje og kose når vi legger oss, trenger ikke å ha sex. Vi har litt oftere sex nå enn til vanlig, iom at vi er prøvere, men ellers kan vi ikke skryte av så mye sex. Det går i bølgedaler. Men det er ikke slik at den ene går å har lyst på sex, men ikke den andre. Det er vel slik at vi har ikke det store behovet begge to, og vi passer godt over ens sånn sett! Jeg gleder meg hver dag når jeg kommer jeg fra jobb for å møte han, og det samme gjør han Ellers blir det nok det travle liv her i gård'n også ja Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142978542-jeg-trenger-%C3%A5-vite-hvordan-et-gjennomsnittlig-kj%C3%A6restepar-har-det/#findComment-142979849 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #21 Del Skrevet 3. mars 2011 Hei HI! Vi er et par i begynnelsen av tjueårene.Vi fikk barn veldig tidlig i forholdet (Planla barn etter 5 månder sammen). Nå har vært sammen i ca 3 år. Vi krangler aldri ( ila. disse årene har vi hatt 1 krangel).Vi prater ofte sammen før vi sovner, ja. Ler og kysser hver dag (ikke alltid kling, men et kyss her og der). Sex varierer litt (noen perioder hver dag, andre "dårlige" perioder der vi har sex ca 0-1-2 ganger i uken). Vi gir ofte hverandre klemmer, f.eks mens vi lager middag eller passerer hverandre. Husarbeid deler vi mellom oss, det har vi gjort fra dag 1. Veldig greit og ha en mann som ser selv hva som må bli gjort - hadde ikke orket å mase på han som om han var en sutrete tenåring. På kveldene driver vi noen ganger med hver våre ting - han drar kanskje på trening mens jeg pussler med mine hobbyer - men jeg føler vi har god tid sammen likevel. Barnet vårt legger seg som regel kl 19 så da har vi mange timer alene. Forholdet vårt har ikke blitt dårligere etter at vi fikk barn. Jeg føler egentlig at forholdet vårt har vært bunnsolid fra vi ble et par (det er jo også grunnen til at vi følte oss klare til å bli foreldre veldig tidlig i forholdet). Tips til deg som du kanskje vil prøve ut; - Lag et kyssemerke på speilet og skriv "Ha en fin dag!" el. med leppestiften din. - Gi han en klem eller kyss når han kommer hjem fra jobb / du kommer hjem fra jobb. - Skriv små postit-lapper og heng der du vet han ser det. - Send han et pirrende bilde av deg selv med mobilen, evt. bare en flørtende melding - Snakk om hva han/ du liker å gjøre i sengen en kveld, kanskje dere får lyst til å prøve det ut ? - Kjøp eller lag noe til han som du vet han får bruk for eller setter pris på. Litt hverdagsgaver er alltid koselig. - Gå inn på kondomeriet.no og se om du finner noe spennende du kunne tenke å prøve ut. Gjett om mannen din blir overrasket dersom du lar han få pakke opp pakken ;-) Lykke til. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142978542-jeg-trenger-%C3%A5-vite-hvordan-et-gjennomsnittlig-kj%C3%A6restepar-har-det/#findComment-142980005 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #22 Del Skrevet 3. mars 2011 Hei -Vi har vært sammen litt over ett år -Kysser og klemmer hver dag. Det betyr ikke at ikke hverdagene kan være både travle eller kranglete, for det skjer. -Ikke hver dag vi koser i armkroken til hverandre, men vi prøver å finne tid til litt kos eller prat når vi legger oss. Legger oss stort sett alltid samtidig, det er koseligst. Det hender vi er for trette, men vi har i allefall en "fast regel" om at den som legger seg ned på sengen sist, gir nattasuss til den andre. -Er tvillinggravid uke 35 nå, så sexen begynner å bli sjeldenere. Pleide å ha sex nesten hver dag det første halve året, så annen hver dag. Nå en gang i uka, maks. Lysten min er ikke helt tilstedeværende. I og med at jeg nå er sykemeldt og går hjemme og sambo er selvstendig næringsdrivende med lavsesong, så er vi mye sammen nå for tiden. Ellers jobber jeg egentlig fullt, har en hobby jeg holder på med opptil to-tre timer hver dag, og han jobber gjerne fra 7-23. Det sier seg selv at vi også har kjipe dager der vi nærmerst ikke har tid til hverandre, men vi prøver å ta hensyn til å få oss-tid sammen når vi kan. han er flink til prate og si fra hvis jeg blir for "fjern" eller "sur", noe jeg ofte blir om avstanden melleom oss blir for stor. Spørs hvordan det blir når to små skal ta del i hverdagen sammen med oss... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142978542-jeg-trenger-%C3%A5-vite-hvordan-et-gjennomsnittlig-kj%C3%A6restepar-har-det/#findComment-142980041 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #23 Del Skrevet 3. mars 2011 23:17 hadde veldig fine råd, signerer de! Lykke til! Hilsen 23:35 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142978542-jeg-trenger-%C3%A5-vite-hvordan-et-gjennomsnittlig-kj%C3%A6restepar-har-det/#findComment-142980064 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #24 Del Skrevet 3. mars 2011 Vi har vært sammen i tre år... Kysser hver dag koser hver dag snakker hver dag (ikke så mye som jeg kunne tenkt meg, men han er litt for glad i å sitte på "gutterommet" sitt å surfe nett) MEN vi har altfor lite sex.. Jeg vil ha hver dag, han kan gå ukevis imellom:( Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142978542-jeg-trenger-%C3%A5-vite-hvordan-et-gjennomsnittlig-kj%C3%A6restepar-har-det/#findComment-142980199 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2011 #25 Del Skrevet 4. mars 2011 Vi har vært sammen i 18 år. Kysser/nusser aldri,ligger i armkroken kanskje 1 gang hver 3 mnd og sex ca 2 ganger pr mnd. Vi har en god nærhet og fantastisk komunikasjon,men det er ikke viktig for oss. Dere kan si at vi er "på ett annet nivå" i vårt forhold. For de fleste (jeg ihvertfall kjenner) er dette helt naturlig og det kosnusse greiene blir ansett for å være både barnslig og umodent. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142978542-jeg-trenger-%C3%A5-vite-hvordan-et-gjennomsnittlig-kj%C3%A6restepar-har-det/#findComment-142981388 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå