Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min lille på 1 år nå var flink en ukes tid til å spise brødskiver, men så ble han syk og når han er blitt frisk så vill han ikke ha brødskiver igjen! What to do!!!??

Har prøvd masse forskjellig brødtyper og pålegg, spytter bare ut til og med søtt pålegg! Prøvd store biter og små biter.. føler jeg har prøvd alt nå, men bare spytter ut igjen..

Er så lei av all grøten!! hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

prøv toast, eller ostesmørbrød i mikroen, arme riddere, rundstykker, o.l til han kommer inn i det igjen :-)

Skrevet

Fortsett å tilby brødskive.

Her har brødmat alltid vært popis, men middagen blir det ofte dårlig med.. men han får alltid en tallerken med samme type mat som oss. Er vi heldige velger han seg ut en av ingrediensene, ofte gulrota, og overser resten. Pastaen havner på gulvet, nekter å smake på det uansett fasong det blir servert i (spaghetti, penne, og hva de nå heter alle sammen). Men så plutselig kan det være en en dag han faktisk spiser en god del, og da er det verdt strevet.. :)

Skrevet

Takk for tips. Boller og kjeks går ned så han klarer jo å spise om han vill, hehe..men kan jo ikke leve på boller og kjeks :)

Skal prøve alt det nevnte ja! spaghetti er faktisk den eneste retten som faktisk spises av her av middagsmat.. han prøver å putte alt in munnen av middagen , men kommer alltid ut , så er det neste bit.. men alt ender på gulvet uansett.. men holder ut og som du sier, plutselig en dag så spiser han mer og mer og det var verdt det:) Tilbyr brødskive til hvert måltid og utenom måltid så får vel bare holde ut:)

Skrevet

Skjær brødet tynt slik at han kjenner mest pålegg?

La han spise selv?

Skrevet

Han får spise selv ja, både om han vill leke samtidig eller om jeg setter han i stolen.. Prøvd å bare gitt han polegg til å smake på også, men til og med det spytter han ut igjen.. store skalker er visst veldig godt da, men han spiser ikke så mye av det, men noe går da ned.. men ofte det meste ute igjen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...