Gå til innhold

Jeg kan godt spå noen på denne tråden :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hei Liv!

Håper du har tid til å se på meg også :)

Jeg lurer veldig på når jeg blir gravid? og kjönn på barnet? Når kommer jeg til å ha babyen min i armene? (redd for abort skjönner du)

020689

Blir kjempe takknemlig for svar.

Selzo

Hei Liv!

Håper du har tid til å se på meg også :)

Jeg lurer veldig på når jeg blir gravid? og kjönn på barnet? Når kommer jeg til å ha babyen min i armene? (redd for abort skjönner du)

020689

Blir kjempe takknemlig for svar.

Selzo

Annonse

Hei Liv :)

Ett spørsmål fra en liten sliter, ikm på mandag, svak positiv billigstrimmel i dag, er jeg gravid? Jeg er født 16.02.82, kjæresten 25.11.70.

Etter mange prøveperioder og 2 sa så tør man liksom ikke håpe..

Hei! :-)

Kan du se kjønn på babyen i magen, vi ville ikke vite på UL, men spennende å se og om det blir rett! :-)

Og ser du noe omkring fødselen, før eller etter terminen ol.

Og ser du noe om jobb etter fødselspermisjonen, om jeg evt går tilbake til min gamle jobb eller må finne på noe annet da jeg er plaget med bekkenet og jobben jeg har nå ikke er noen gunstig jobb i den sammenhengen!

Er født 11.05.67

Han 17.06.66

Hei Anonym 21:12 f. 040684

Jeg får fram en gutt på deg :) Kan ikke se om dette svangerskapet blir noe greiere enn de to andre, men det kommer til å gå bra med både deg og barnet :) lykke til

hei:) slenger meg på her eg :)

Lurte på om du ser om får flere barn med årene ? evt når og kjønn om du får opp?

Min mann har sagt stopp på 2 barn, men eg har lyst på 3 barn og han har egentlig lyst på 4 barn om vi hadde hatt mye større økonomi..

eg født 17 04 86

han født 16 09 83

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...