Gå til innhold

Jeg kan godt spå noen på denne tråden :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åh, så fantastisk!! Hadde blitt overlykkelig om du kunne se på meg;

lurer så fælt på når barna mine kommer? Kan du se noen dato? Vil gjerne høre om du får opp noe mer rundt det hele også :)

Min fødselsdato: 22.02.87, Fars: 16.01.86.

Tvillingene sin termin: 30.03.11

På forhånd takk!! :D

Annonse

Hei!

Ser du har fått mange forespørsler allerede, men håper du kan svare på denne også =)

Blir det keisersnitt eller fødsel, og går det bra? Blir det gutt eller jente?

Mor født 20.11.73

Far født 02.11.73

Termin 9 mai.

Hei! Håper du har tid til å se på meg?

Jeg er født:09.03.74. Han:17.10.70.

Jeg lurer på om du kan se følgende:

1. Om svangerskapet vil gå fortsatt bra?

2. Om det er noe jeg må ta hensyn til?

3. Kjønn?

4. Når ca.kommer jeg til å føde? ( har termin ca.4 sept )

Tusen takk liv!

Det du skriver er akkurat det jeg selv har følt! Tror også vi så gutten best på ul sist, og tror på en av hver! har selv spådd fødsel i slutten av september og fått det som svar fra andre også:)

Kjempe glad for det du skrev! krysser fingrene såååå veldig!:) gir tilbakemelding når jeg vet!

Spår gjerne tilbake om det er noe du lurer på! (er også ny i gamet, men syns det er veldig morro:)

Annonse

Hei lurer på om du ser kjønn på baby i magen? Jeg er født 230982, termin i september. Ser du noe spesielt rundt jobbsituasjon, kommer jeg til å få fortsette?

Tusen takk hvis du har tid, hvis du bare kan ta et spørsmål lurer jeg på kjønn :)

Kan du se når fødselen skjer? Rekker vi inn på sykehuset eller blir jeg satt igang der?

Og er det jente som kommer?

Terminen er 27.03.11 og jeg er født 24.05.84. Pappaen er 24.04.83..

Håper du ser noe, plages med innmari sterke modningssmerter og har 3 cm åpning.. Samt en rask førstegangsfødsel og lang reisevei.

Til Blomst 35

Ser ut til at du bør vente litt med å ta avgjørelsen. Du trenger nye utfordringer, og jeg får fram at plan C er bra for deg. Plan A er ok, men det ser ut til at du i såfall bør avslutte med dagens arbeidgiver, og se framover. Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...