Gå til innhold

Jeg kan godt spå noen på denne tråden :)

Anbefalte innlegg

Hei :)

Tenkte jeg kunne lage en tråd, for begynner å miste litt oversikten når det blir så mange forskjellige innlegg. Jeg er nybegynner i dette, har bare holdt på et par år, så vet dere det :) Jeg får ikke gjort annet enn å fortelle det som kommer til meg, så vil tiden vise om det stemmer, eller om jeg bør finne meg en ny hobby ;)

Det er raskest og tar minst krefter å svare på klare og konkrete spørsmål som ja/nei eller kjønn, fødsel osv, men jeg tar imot andre henvendelser også. Vær bare forberedt på at det kan ta lengre tid før jeg får svart på det som er mer omfattende. Jeg skal gjøre så godt jeg kan, og setter stor pris på tilbakemeldinger :)

Husk fødselsdatoen din :)

Ta gjerne med fødselsdato til partner, og termindato om du er gravid.

Fortsetter under...

Annonse

Hei Liv!

Jeg har fått beskjed om tvillinger i magen, skal tilbake på ul snart og sjekke om begge fremdeles utvikler seg.

hva får du opp? får jeg 1 eller 2 babyer? evn før/etter termin? Termin foreløbig 14.oktober

f.270584

han 150683

Lurer også på kjønn og hvordan sv.skapet går. om jeg får jobbet noe særlig;)

hilsen fra

Håper at du kan se på min jobbsituasjon og se om jeg finner ny jobb hos ny arbeidsgiver i løpet av få måneder. Har to planer. Plan A er å søke om permisjon der jeg er nå, ta kurs og finne en deltidsjobb. Plan B er å event søke jobb i samme type jobb jeg har i konkurrerende bedrift. En plan c må være at det dukker opp en god jobb jeg kan søke på og bli tilbydd.

Jeg er født 271173. Håper at du kan se på meg :)

Annonse

Babyen har det bra i magen :) her viser det til en gutt. Ser ut til at fødselen starter dagen før termin, men at du vil føde på termindatoen. Det blir normal lengde på fødselen, og du vil nok oppleve den som intens, men fin :)

Lykke til :)

Hei *lille blomst* :)

Her ser det ut som det går bra med begge to, og at du venter en av hver :) tror det er gutten dere har sett mest tydelig på ultralyden, og at han vil komme ut først. Svangerskapet vil føles noe slitsomt for deg. Du vil nok kunne jobbe litt, men mindre enn 50%. Jeg tror du føder i slutten av september. Ønsker deg lykke til på ultralyden og med graviditeten :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...