Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann :) Titter innom fra 2 tri. da jeg bare har et par dager igjen før jeg selv er her inne og føler dere sitter på mer "kompetanse" enn en del av de som "bare" er i feks. uke 13 :)

Bare lurer litt på hvor mye kynnere som er "normalt" når jeg er i uke 27+2? Jeg har kjent kynnere i maaaange uker allerede men i dag har eg hatt en rolig dag på sofan og kost meg med en sesong av Greys Anatomy og har hatt 10 eller 11 kynnere som ahr vart ca 45-60 sekund hver...pleier kanskje bare ha et par stk i løpet av en dag, og syns det har vert mange i dag spes med tanke på at jeg har tatt det heeeeeeelt med ro...

Noen som har noen tanker ang dette? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De kommer nok mer og mer jo lenger du kommer, men det skal vel ikke være så altfor mye...Når jeg var i uke 29 måtte jeg på føden for å utelukke fødsel pga regelmessige kynnere...Da kom de hvert 4.min og varte i ca 1 min. Hvis du føler selv at du har litt mye, så kanskje du kan ta en tlf til føden, så får du hvert fall hørt hva de mener. De tar deg inn til sjekk hvis de synes du har for mye :)

Skrevet

Er ikke slik at jeg føler at det er fødsel på gang ankkurat nå, men ble litt usikker på hvor mye som er "!normalt" å ha på denne tiden av svangerskapet :) Er førstemann så har jo ikke snøring hehe :) Har en time til føden så hadde vert greit å slippe å reise inn dit hehe, men får se, blir det for gale så får eg ringe de å høre hvertfall :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...