Gå til innhold

Dere som strikker, kan dere se hit et lite øyeblikk.

Anbefalte innlegg

http://www.garnstudio.com/lang/no/visoppskrift.php?d_nr=128&d_id=3〈=no

kunne dere ha forklart meg hvordan jeg strikker etter å ha lagt opp, og strikket den første runden? så hva nå? får ikke helt tak i dette her, og skjønner ikke oppskriften helt....hmmm...skikkelig dumt forklart her også føler jeg....

Fortsetter under...

Du skal strikke mønsterrapport 1. Dvs 7 rett, 2 rett sammen, hekte av en maske, strikke 1 rett og dra den løse over ( slik at du feller en maske) så 7 rett. Så starter du på nytt igjen med 7 rett osv til du er helt rundt.

Omgang 2 er bare vrang hele veien.

Så starter mønsterrapport 2.

ok, da skjønner jeg. var sånn jeg leste det også, men fikk det ikke til å stemme i mitt hodet...

og etter det så skal jeg strikke 1-8 rapprter x 2 da eller? siden den skal økes? reduseres med 16? (jeg strikker i large)

er litt tom i hodet her nå...hehe....

Hvis jeg leser det riktig så skal du strikke M2 til du har vært gjennom alle de fargene som står under"striper i riller", og så skal du strikke M3 fram til toppen er 18 cm lang, med striper.

Vrien oppskrift som er dårlig forklart...

ja, har skjønt det jeg også, ikke lett denne oppskriften...

har lest den flere ganger, men neida, like klok.

holder på med den 1 vrange runden, og er usikker på neste runde ja...hehe...og jeg følger fargene,har bare byttet de ut med "mine" farger :-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...