Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er en av de som har lykkes med høy FSH. jeg hadde høy FSH allerede da jeg var 18 år (var første gang den ble målt). den var 18. Har liggetstortsett mellom 12 og 18. På UL har det vist at jeg hver syklus berre har hatt ca 4 egg totalt på eggestokkene, helt unormalt når jeg er så ung.

Uansett. Jeg ble gravid etter 2 års prøving da jeg var 20 år. Brukte pergo. denne jenta er nå 4 år.

Vi startet prøvingen på nr.2 med en gang fordi vi visste atvi ikke hadde så store sjanser for å bli gravid. I løpet ac 2,5 år hadde jeg hormonkurer og 2 IVF forsøk. under IVf forsøkene fikk jeg berre ett egg hver gang. de var ikke optimale i det hele tatt. resultatet var elendig å det ble bestemmt at IVF hadde ingenting for seg i mitt tilfelle. 3 mnd etter siste forsøk ble jeg gravid selv. Denne jenta er 1,5 år;)

Så viser det seg at rett etter at jeg får mensen tilbake etter fødsel har jeg lettere for å bli gravid, så jammen meg venter jeg nå nr.3 om 2,5 mnd;)

Så ja, det er faktisk mulig å bli gravid. det er vanskeligere, man må nok se for seg en del nedturer, men det er slett ikek umulig. jeg har diagnosen for tidlig overgangsalder. Min helsetilstand sier at jeg hadde 1% sjanse for å få ettbarn, jeg har snart 3;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...