BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 3. mars 2011 #1 Skrevet 3. mars 2011 100 dager igjen!!!!! JOHOOOOO!!!! Vanvittig spennende!!!!!!!!!!!!!!!!! Gleder meg SAANN til aa moete lille skatten min!!!! <3
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 3. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 3. mars 2011 11. juni ja!! Liten prins underveis. Du da?
Petrine +spire=❤ Skrevet 3. mars 2011 #4 Skrevet 3. mars 2011 Åååå så kjekt! Er vel nå den virkelige nedtellingen begynner Gleder meg til jeg kommer så langt jeg også.
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 3. mars 2011 #5 Skrevet 3. mars 2011 Hehe, jeg er en dag etter dere og feirer 100 tallet i morgen! Har også en liten prins i magen! Litt skummelt at vi hopper over til siste trimester allerede neste uke! Lykke til videre!
feris *fødeklar :)* Skrevet 3. mars 2011 #6 Skrevet 3. mars 2011 hei igjen 11.juni jenter endelig 99 dager ja jeg venter ei prinsesse ( har en prins fra før så det er artig dette )
Skobligokk Skrevet 4. mars 2011 #7 Skrevet 4. mars 2011 Prinsesse her! I hvert fall sa de det på ul, men jeg tar det med en bitteliten klype salt. Man vet jo aldri...;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå