Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #2 Skrevet 3. mars 2011 Ja, møkkavaffler det der, halvparten sitter igjen nede og resten opp..
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #3 Skrevet 3. mars 2011 gammelt jern/ for lite smør/ for liten steketid/for varmt?
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #6 Skrevet 3. mars 2011 Hvorfor lager du ikke egne vafler, det tar nesten like kort tid, og er myyye godere..
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #7 Skrevet 3. mars 2011 Nei, det opplever jeg aldri. Jeg syns disse vaflene er de beste, faktisk bedre enn hjemmelaget røre. Er sluttet med det etter jeg fant disse. Mange her blir overrasket over at det er ferdigpose. Kan være at du har for lite smør i, eller at jernet begynner bli dårlig.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #9 Skrevet 3. mars 2011 Ærlig talt, de vaflene inneholder IKKENO NÆRING! Ta deg heller en linsesalat, ditt usunne vesen.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #10 Skrevet 3. mars 2011 De deler seg hvis du steker dem for kort tid.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #11 Skrevet 3. mars 2011 nei, aldri opplevd det, jeg synes toro vaflene er best jeg:) men alle vafler deler seg dersom man stekr de med mye varme på kort tid. bedre å steke på lavere varme over lengre tid.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #12 Skrevet 3. mars 2011 Regal sine vafler er mye bedre og man trenger ikke bruke hele posen på en gang. Har alltid en pose stående i skuffen.. Ikke alltid vi har egg, så kan ikke alltid bare slenge sammen en røre. Men superfornøyd med regal vafler:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå