Gå til innhold

3 dager siden nå...

Mibsy

Anbefalte innlegg

*trist*

Hadde en ma på mandag.. 2 gang på 6mnd.. Var i uke 10.. Den følsen jeg våket opp med etter inngrepet var rar.. Følte meg helt tom.. Det er den værste følsen jeg har hatt noen gang.. Helt tom og ufatterlig trist. Hadde håpet det skulle gå bra denne gangen!! Men den gan ei.. De siste dagene har jeg bare grått.. Klarer ikke å slutte.. huff..

Mannen min er veldig støttende. Å vi gir ikke opp ennå!! Har en sønn på 4 år som virkelig ønsker seg en lille bror/søster.. eller en baby som han sier.. Vi valgte å ikke si noe til han om at jeg var gravid.. og gått var nå det..

Vi prøver igjen når tiden er inne..

Fortsetter under...

Hei kjære deg. Vet så godt hvordan du har det nå. Mistet selv sønnen min i dødfødsel i sommer..9 dager på overtid. Ble gravid igjen i desember men hadde en MA for litt over 3 uker siden. Håper selvfølgelig at en ny spire sitter snart. Vi er så klar for å bli utøvende foreldre. Selve MAen tok vi med fatning, men savnet etter gutten vi skulle hatt sammen med oss ble desto sterkere. Nå er vi liksom tilbake på null igjen og det er leit å ikke ha en søster el bror å se fram til. Men den tid kommer. Det må da være grenser for hvor mye uflaks en kan ha? og så satser vi på at alle gode ting er 3.

Håper så inderlig at dere lykkes snart igjen også SKAL det gå bra for oss begge neste gang!

Klem fra meg

Hei.. Så trist å høre om sønnen deres :( Er så ufattelig vondt når sånt skjer.. Det tar lang tid før mann klarer å tenke tilbake uten at tårene triller..

Ja vi får satse på at alle gode ting er tre!! Vi vill så gjerne og er så klare for familieforøkelse.. Er flere venner rundt meg som har fått barn i løp av de siste tre mnd. Er lykkelig på deres vegne men det er litt tungt å være rundt de akkurat nå.. Hadde besøk av ei venninde her om dagen med ungen hennes.. 1,5mnd gammel.. det gikk bra i starten men etter litt ble jeg veldig uvell i kroppen.. begynte å kaldsvette og ble helt svimmel og ør.. jeg hadde da holdt han en stund.. (dette var dagen etter ma) Jeg måtte tilslutt gå og legge meg nedpå litt.. huff.. men var veldig koselig med besøk!! Jeg håper det blir lettere nestegang. vennene mine føler med meg og syntes synd på meg.. men de har ikke vært der og kjent den følsen.. er så godt å kunne skrive med andre som har opplevd det samme.. er litt lettere på en måte!

Dette ble mye.. men..

Håper oxo at dere lykkes i neste forsøk!! Vi SKAL klare dette =)

Stor klem =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...