Gå til innhold

En fantastisk opplevelse! (samme som augustklubben)

Anbefalte innlegg

Da har vi vært på ul :o) Inni magen er en frisk og fin liten guttebass =))) Han var veldig livlig å lå ikke i ro i det hele tatt hehehe :) Alt så helt supert ut, hjerte, hjerne, indre organer og alt. 5 fingre på hver hånd og 5 tær på hver fot! Fantastisk :) Han vekslet mye mellom å suge på tommelen og å stryke seg selv på hode. Hehehe :) Såååå søt =)) Lille gullklumpen vår! <3

Store bror ble overlykkelig over at det var en gutt. Så nå går vi bare rundt i en lykkerus her. Dette er virkelig verdt alle vondter og plager!!!! Gleder meg til sommeren!

Termin ble flyttet noen dager så nå er ny termin 6 aug =)

Fortsetter under...

Gratulerer med guttebass i magen! Vi venter og gutt, og samme som hos dere, så ble storebror kjempebegeistret for nyheten om at det er en lillebror i magen min..

Med storebror var ultralyden ingen stor opplevelse..damen var sur, og viste oss bare det hun akkurat måtte vise oss, som ryggrad o.l. Da vi spurte etter kjønn svarte hun "jeg pleier ikke å bruke tid på å se etter det"

Denne gangen var det helt fantastisk! Damen var supersøt og tok seg god tid. Det er derfor mye mer virkelig for meg denne gangen, ift. forrige gang, at det ligger en sprell levende gutt der inne..og jeg kjenner at jeg lengter, på en helt annen måte, etter å holde lillebror i armene mine.

Så hyggelig at flere har gode ul-opplevelser. Kos deg med guttemagen :)

Gratulerer så mye med guttene jenter! Jeg har også vært på Ul i dag! Sov nesten ingenting i natt, angsten kom som bare kastet over meg om noe skulle være galt, til tros for at jeg har hatt et supert svangerskap så langt...men på UL viste det seg en nydelig, velskapt liten gutt:) er helt forelska, både jeg og pappan:) En utrolig sympatisk jordmor, masse fine bilder vi fikk med oss og alt i alt en utrolig fin opplevelse! Så nå gleder jeg meg fryktelig til sommeren, med ny termin en dag frem 2 august!:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...