Gå til innhold

Flere som har vært sammen med en virkelig stygg mann?

Anbefalte innlegg

Jeg var sammen med en mindre pen mann i 3,5 år en gang. Jeg er i utgansgspunktet veldig vakker å se på, får ofte komplimenter og vet selv at ansiktet mitt er pent.

Mens han mannen jeg var sammen med var full av røde kviser i ansiktet, ansiktet var veldig smalt, det samme var øynene og leppene. Nesa var gedigen.

Når jeg ser på bilder av oss to sammen aner jeg ikke hva jeg så i han. Han så altså ikke bra ut..

Flere som er/har vært sammen med stygge menn? Var dere litt flau når dere presenterte han for familie? Det var ihvertfall jeg.

Fortsetter under...

Jag har i mitt liv fallt for to personligheter som jeg da mente var ganske vakre. Disse hadde ikke det estetiske med seg, for å si det slik, men det var personlighetene jeg fallt for. Ble fly forbanna om noen kommenterte at jeg kunne få bedre og at jeg så bedre ut enn dem, men jeg visste jo det stemte. Er i dag sammen med en mann som er ufattelig pen, både utvendig og på innsiden. Ville uansett elsket han like mye om han mistet den utvendige skjønnheten. :)

troll

jeg er gift med en mann jeg syntes er flott han er sjarmerende. men ikke alle sytes det. jeg har aldri gått etter utseende og sytes gjerne folk som er snille og smiler mye er pene fremfor de som vet de er deilige. derfor er ikke utseende viktig for meg på den jeg elsker. men jeg syntes jo at han er atteraktiv.

Ja. Jeg er sammen med en som er 10år eldre enn meg, og har 20kg for mye. Han er ikke bilde-pen av utseende, men personligheten, snillheten, humoren, og det faktum at han er min bestevenn gjør han ubeskrivelig vakker.

Jeg er 24år, og vet at jeg er over snittet pen. Er "vant" til oppmerksomhet pga utseende, og jeg tror nok at noen kan lure på hva jeg ser i han. Men jeg håper jeg aldri, aldri bytter han ut:)

Annonse

var sammen med en stygg faen en gang..jeg skjønner fortsatt ikke hvordan jeg kunne bli sammen med han..jeg mener seriøst han er stygg...øynene skjeler,stygg i kroppen,stygg ansikt,dritthår,ekkel rett å slett..han spiste busemenn..heeele tiden..æsjjjjjj bæsjjjj...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...