Gå til innhold

Blå streker under huden nederst på magen - begynnende strekkmerker?

Anbefalte innlegg

Jeg fikk kun et par små strekkmerker sist og hadde jo håpet det skulle være sånn denne gangen også, men i dag oppdaget jeg flere blåaktige "streker" under huden nederst på den ene siden av magen. Er dette begynnende strekkmerker? iiiiiihhhhhh.... vil ikke ha!

Fortsetter under...

Det kan ikke være blodårer da...? Huden blir jo strukket betraktelig, og dermed blir blodårene langt mer synlig.. jeg husker jeg fikk veldig tydelige blodårer på sidene neders på magen sist..

kan nok være blåmerker eller gamle strekkmerker...nydannede strekkmerker begynner ofte som rødlige ... men dette må du nok vurdere selv:) uansett ikke noe å være flau over nei, strekkmerker er helt naturlig og etter fødsel osv vil de minske og ikke bli like synlige som når magen var stor... hos mange ihvertfall.... har selvb ikke strekkmerker men mange venninner som har og de synes ikke så godt som alle tror.... :)

Både jeg og sambo har studert de nå, og kommet fram til at det mest sannsynlig er blodårer. Jeg har mer tydelige blodårer på brystet og puppene også. Og om det er strekkmerker er det jo ikke så mye å gjøre uansett... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...