Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva ville dere valgt; en barnehage med MANGE unger, eller en med få (ca. 50-100 VS 10-20) ?? Er i gang med søknad, og vet ikke hva jeg vil velge. Det er vel regler som sikrer at det er ca like mange unger pr. barnehagetante?! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke. Her jeg bor er det små og mellomstore barnehager, så det blir det det blir. Men når er søknadsfristen hos dere?

Skrevet

Den med få:) Ja, vil tro reglene er det samme i stor barnehage og liten barnehage:)

Skrevet

Ikke lett å vite hva som er best. Søknadsfrist for opptak i år var 1 feb., men jeg håper på å få snuppa inn neste januar eller februar. Da har hun fyllt 1 år :)

Skrevet

Det spørs jo helt på avdelingsstørrelsen akkurat det, men jeg ville ihvertfall unngått store basebarnehager, siden jeg ikke synes det virker så bra for de minste barna.. Så ville definitivt gått for en avdelingsbarnehage hvis jeg var deg, med 1-3 års avdeling og 3-5 år=)

Skrevet

Jeg ville selv ha valgt en mindre barnehage. Kun fordi jeg FØLER at de små barna blir tatt bedre vare på. Slik er det ihvertfall i vår bhg. Men det er som sagt bare noe jeg føler, de er sikkert flinke i store bhg også.

Jeg ville også unngått base barnehager. Synes det virker bedre med 1-3 avdelinger når barna er bare ett år gamle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...