Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #1 Del Skrevet 3. mars 2011 Trenger litt råd. Har en litent god klump på ca. 1 mnd. Han er født ca. 1 mnd for tidlig og sleit med ammingen i begynnelsen. Han var sugesvak og hadde liten muni etc. Helt normale problemer slik jeg kunne forstå på barnepleierne. Etter litt prøving fikk vi heldigvis til ammingen, men han bruker så utrolig lang tid. Hvert måltid nå tar fort minst 1 time på det korteste. Jeg vet at jeg har mer enn nok melk i og med at jeg pumpet i begynnelsen. Han spiser relativt aktivt, men tar seg en del pauser innimellom. På helsestasjonen anbefalte de å stimulere han mest mulig slik at han ihvertfall ikke sovner. Dette prøver jeg å gjøre så godt jeg kan, men måltidene tar likevel uhyre lang tid, noe som jo gjør at jeg føler meg rimelig låst hjemme inntil videre. Er det andre med liknende erfaringer der ute? Hva gjorde dere for å få litt fart på måltidene? Eller må jeg bare vente litt og håpe at han blir sterkere og mer effektiv etterhvert? Jeg har jo ikke særlig lyst å bli smokken hans på sikt heller. Foreløpig kjenner jeg at han spiser rimelig aktivt når han ligger til brystet, så jeg regner med han er litt svak enda. Kan nevnes at han legger godt på seg. Håper det er noen der ute med gode råd og tips. Vil så gjerne "komme i gang igjen", men har ikke særlig lyst å sitte på cafe o.l. med puppen ute i over 1 time. :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142977774-dietid/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå