drømmen Skrevet 3. mars 2011 #1 Skrevet 3. mars 2011 Jeg kjenner ikke så mange her i byen som er hjemme i permisjon, og har lyst til å treffe flere i samme situasjon! Heng dere på, så starter vi treff!
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 3. mars 2011 #2 Skrevet 3. mars 2011 Melder meg på:9 Konnerud her, har en liten prematurfødt gutt som etter fødselsdagen er 4 mnd. Men etter termin er han 6 uker:) Håper det er flere der ute som vil være med på treff:)
drømmen Skrevet 3. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 3. mars 2011 Så gøy! Jeg bor på Austad, så rett nedi bakken for deg! Lillegutten min er også 4 mnd. Satser på at enda flere vil være med!
bamali 2rosa og 1blå Skrevet 3. mars 2011 #4 Skrevet 3. mars 2011 Jeg er med:) Har ikke bodd så lenge her i Drammen så kjenner ikke mange. Jeg har to jenter, en på seks år og en på fem måneder. Bor på Gulskogen:)
drømmen Skrevet 5. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 5. mars 2011 Så morro! Da er vi 3! Og t.o.m fra samme side av byen! Kanskje enda flere som vil være med? Dytter derfor litt!
hipphurra80 Skrevet 5. mars 2011 #6 Skrevet 5. mars 2011 Jeg vil gjerne være med Har to jenter på 9 år og 4 mnd og bor på Gulskogen, men flytter snart til Åssiden
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 6. mars 2011 #7 Skrevet 6. mars 2011 Det er en gruppe på facebook for jentene i drammen! http://www.facebook.com/#!/group.php?gid=151971099475 Denne ble opprettet da jeg gikk gravid og første treff var i oktober 09:) Nå som vi alle er i jobb igjen hadde det vært moro om noen holdt liv i gruppa! Her kan dere avtale treff og prate om alt mellom himmel og jord. Tror det er flere der inne også som ønsker treff! BIM/DIB-treff Drammensjentene heter gruppa:)
drømmen Skrevet 7. mars 2011 Forfatter #8 Skrevet 7. mars 2011 Tusen takk for tips "frøken lykkelig" Hva sier dere jenter? Skal vi kommunisere videre på facebooksiden som er nevnt over? Jeg legger inn et innlegg der, så kan vi avtale tid og sted der! Blir veldig koselig!
drømmen Skrevet 7. mars 2011 Forfatter #9 Skrevet 7. mars 2011 Tusen takk for tips "frøken lykkelig" Hva sier dere jenter? Skal vi kommunisere videre på facebooksiden som er nevnt over? Jeg legger inn et innlegg der, så kan vi avtale tid og sted der! Blir veldig koselig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå