Gjest Skrevet 3. mars 2011 #1 Skrevet 3. mars 2011 jeg venter på svar på en søknad fra udi, det har nå gått 8 mnder og var egentlig forespeilet et svar i dag, men det uteble, og de ga meg ikke noe videre info om når jeg kan forvente et svar.. noen som får noe inn på det her????? 080377 og 050774 er syk nå, men kan se tilbake når hodet er bedre skrudd på kroppen
#Aurora har tre gutter# Skrevet 4. mars 2011 #2 Skrevet 4. mars 2011 hei,får opp at du får svar om et par uker..rundt uke 12 kanskje litt tidliger.Får opp posetiv engeri,lykke til. Kan du se på mitt innlegg?lurer på kjønn,fødesl og vekt på den lille.Termin er 14april jeg er født 28april 82
Gjest Skrevet 5. mars 2011 #3 Skrevet 5. mars 2011 milde himmel har prøvd å svare deg i to dager nå! men får ikke til å lagre noe innlegg!! så om dette blir lagret, så skal jeg se på deg i kveld, har tre apekatter på meg nå, så nå klarer jeg ikke og vil gjerne legge nye kort klem
Gjest Skrevet 5. mars 2011 #4 Skrevet 5. mars 2011 tusen takk igjen for at du så på meg, uke 12 er jo ikke alt for lenge til, når man har ventet i 8 mnder allerede og vel så det, så klarer vi ett par uker til får du noe opp på flyttingen vi skal gjennom snart? evt når? og om vi er to eller en om det er litt usikkert når vi er to igjen nemlig.. jeg får opp gutt på deg, men føler også det kommer ei jente om noen år. vet du veldig gjerne ønsker deg ei jente og jeg kjenner det godt i energien din, men kortene sier gutt.. så får håpe de tar feil! den 12 kommer veldig sterkt til meg, og det er jo den 12 neste lørdag, mne det er også den 12 to dager før termin, jeg klarer desverre ikke å se hvilken av de det er, men føler sterkt det blir vaginal fødsel på deg. tror du blir satt i gang og at alt går veldig fort og uten noe komplikasjoner, tror også babyen er litt større enn anntatt, dårlig på å få opp vekt og sånt, men han er nok under normalen, men større enn antatt som sagt, frisk og fin føler jeg også men prøv å hvile så mye du kan, kjenner mye stress i kroppen din og skjønner det er tungt å finne ro når du bekymrer deg så over det med vekt.. har du hatt tilsvarende problemer med de andre to? stor varm klem
#Aurora har tre gutter# Skrevet 5. mars 2011 #5 Skrevet 5. mars 2011 har fått høre gutt 2 ganger og jente 2 ganger...så de klare tydlig ikke å besteme seg på ul...hehe.Men jeg mener selv jeg så tissetassen til den lille.Så min mening er at det er en gutt.Om det blir flere barn er nok ikke sikker...har no 3 snart og det tror vi kanskje er nok.Hadde vært gøy med ei jente,men er nok ei guttemamma. Skal inn den 11på sykehuset og da kan det hende de setter i gang fødeslen viss de finner feil med morkaka,nalvesnor som frakter næring.Skal inn og ta masse prøver.Så det kan bli spennede og se om det blir no den 12 eller 12april...jm og leger mener jeg kommer til og føde på under 1 time og har fått beskjed om å ringe ambulsen viss det kommer til å skje noe her hjemme. Hadde ikke noe slik problemer med de andre to nei..men jeg var veldig lita og min søster var veldig lita når vi kom til verden mens våre andre søstre var stor,så min mor mener det ligger litt i slekten. Får opp flytting på deg,ser ut som det blir sommeren/høsten.føles som dere er to om dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå