Håpefull mars 2012, Varg Skrevet 3. mars 2011 #1 Skrevet 3. mars 2011 Hei, nå er p-staven ute, men vi bruker fortsatt prevensjon. Det gjør vi nok i ca en mnd til. Grunnen til det er fordi vi ønsker et barn som er født tidlig på året det er vår første gang, så ingen av oss vet om vi kan få barn enda. Men krysser fingrene for at det ikke vil ta for lang tid.
nanne23 Skrevet 3. mars 2011 #2 Skrevet 3. mars 2011 så gøy:) vi er også prøvere, vi har prøvd en god stund nå da... uten hell:( lykke lykke til:)
Håpefull mars 2012, Varg Skrevet 3. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 3. mars 2011 Ja, blir spennende hører så mye forskjellig.. Noen blir gravide til og med når de bruker prevensjon. Mens andre bruker flere år! Men er glad for at det finnes forumer som dette! Gjør ting litt enklere håper det ikke det er så lenge til det skjer noe hos dere da
Sunniva86 Skrevet 3. mars 2011 #4 Skrevet 3. mars 2011 Ja, 2011 barn var planen! Men nå har vi blitt så utolmodige, at vi har startet prøvingen en mnd før.Jeg selv er desemberbarn, og det er jo hyggelig det også Jeg er forberedt på at det kan ta litt tid, men håper jo inderlig at det skal gå etter en pp eller to! Jeg er enig i at forumet er genialt. Jeg har fulgt med her i flere måneder, selv om vi ikke skulle begynne med prøvingen ennå. Lykke til med 2011 - prosjektet da!
Håpefull mars 2012, Varg Skrevet 3. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 3. mars 2011 Ja, blir spennende hører så mye forskjellig.. Noen blir gravide til og med når de bruker prevensjon. Mens andre bruker flere år! Men er glad for at det finnes forumer som dette! Gjør ting litt enklere håper det ikke det er så lenge til det skjer noe hos dere da
*Sammy* Skrevet 3. mars 2011 #6 Skrevet 3. mars 2011 ja, men det begynner å bli travelt om man skal rekke det
Håpefull mars 2012, Varg Skrevet 3. mars 2011 Forfatter #7 Skrevet 3. mars 2011 Se der ja, ikke alltid like lett dette her;) hehe
Håpefull mars 2012, Varg Skrevet 3. mars 2011 Forfatter #8 Skrevet 3. mars 2011 Er desember barn jeg også, og er fornøyd med det. Men samboeren vil helst ikke ha desember barn jeg har også vært medlem her en stund.. Hehe, godt å høre at det ikke bare er jeg som er litt gira
Håpefull mars 2012, Varg Skrevet 3. mars 2011 Forfatter #9 Skrevet 3. mars 2011 Ja, det har du rett i... Jeg som henger ett år etter mener selvsakt 2012 barn;)
Sunniva86 Skrevet 3. mars 2011 #10 Skrevet 3. mars 2011 Haha, henger visst ett år etter jeg også, mente selvfølgelig 2012. Tror det er bra å være ivrig, jeg! Er sikker på at det er mange som er her inne å lusker, og gleder seg til å bli prøvere
Håpefull mars 2012, Varg Skrevet 3. mars 2011 Forfatter #11 Skrevet 3. mars 2011 Ja, det er det helt sikkert! Du får gi lyd fra deg når det skjer noe mer da moro å høre når det går bra for andre også
Slæsh84 Skrevet 3. mars 2011 #12 Skrevet 3. mars 2011 Henger meg på her:) Vi tenker 2012,men har mange sympt nå og vet enda ikke om dette er noe eller hva det er. Slutta på cerecette sist søndag siden jeg hadde masse sympt i oktober og det var nok pillen som laga disse sympt. Derfor har jeg sluttet for og se om de går vekk nå. Har disse sympt: Skikkelig trøtt,må sove på dagen hver dag for og overleve ( klarer aldri sove på dagtid selv om jeg kan være trøtt iblandt) men klarer det uten noe problem nå,små kvalm/uvell noen dager,kjempe vond i korsryggen,muriinger i mage + siiiinsykt vondt her i går,stikninger i bryst,uren hud... Så hva dette er vet jeg ikke helt... Testene sier negativt (til nå), men sist tok det en stund før dem ble positive,så det er utrolig frustrerende...
Noah 08. Skrevet 3. mars 2011 #13 Skrevet 3. mars 2011 Håper på 2012 barn ja Tørr ikke prøve aktivt før ca mai pga for tidlig fødsel sist,i 08. Men slutta på pilla i sept. 10( for å få orden på syklusene før prøvinga) Skjer det så skjer det (har pcos da,så ikke høye forhåpninger enda) Lykke til alle sammen
ღMaritpusenღ Skrevet 4. mars 2011 #14 Skrevet 4. mars 2011 Håper her også! Fikk besøk av tante rød i går, og tenker å avvente prøvingen en måneds tid i håp om at det ikke blir enda et desember-barn. Håper det klaffer fort da, når vi først setter i gang prøvingen. Lykke til da, blir spennende å se hvordan det går med dere!
Håpefull mars 2012, Varg Skrevet 4. mars 2011 Forfatter #16 Skrevet 4. mars 2011 For min del så er det med tanke på hvor utviklet barnet er når det starter på skolen... Men jeg burde jo virkelig være forsiktig med å si det høyt, siden jeg selv er et desember barn!!!
Håpefull mars 2012, Varg Skrevet 4. mars 2011 Forfatter #17 Skrevet 4. mars 2011 Ja, er jo ikke lett å si. Det hender vel også at kroppen kan spille oss et lite puss, når vi går å håper
Håpefull mars 2012, Varg Skrevet 4. mars 2011 Forfatter #18 Skrevet 4. mars 2011 Ja, der sa du noe.. Det kan jo være at det kommer for tidlig også! Jeg synes det er vannsklig å planlegge. Spesielt når det er første. Har jo ingen ting å sammenligne med får ta det litt som det kommer..
Håpefull mars 2012, Varg Skrevet 4. mars 2011 Forfatter #19 Skrevet 4. mars 2011 Er vel kansje greit om de ikke får bursdag samme mnd ja lykke til, til deg også!
Vår-tur-snart? Skrevet 4. mars 2011 #20 Skrevet 4. mars 2011 Vel, det spiller vel ingen rolle om barnet blir født i august eller desember. Barn er jo så forskjellige, noen er mer moden for alderen enn andre. Klart, det kan være til tider stor forskjell på barn født i januar og desember, men i en klasse så vil det jo alltid være barn født gjennom hele året. Barn lærer jo mer jo tidligere de begynner med det også, og pensum for 1.klasse er vel lagt opp slik at alle førsteklassinger skal klare det, uansett om de er født sent eller tidlig på året?
Håpefull mars 2012, Varg Skrevet 4. mars 2011 Forfatter #21 Skrevet 4. mars 2011 Du har sikkert rett i det. Men når/om man har muligheten til å velge, så må man jo bare prøve på det
prinsesse08+lillebaby12? Skrevet 4. mars 2011 #22 Skrevet 4. mars 2011 2012 blir året!!!) jeg kommer til å slutte på pillene i slutten av neste uke:) så håper på et januar barn:) har ei jente født 08 fra før. Går på pillen carzette. Når skal dere slutte med perv?
Håpefull mars 2012, Varg Skrevet 4. mars 2011 Forfatter #23 Skrevet 4. mars 2011 Så spennende! Jeg har tatt ut p stav. Men skal bruke kondom en mnd tid!
Håpefull mars 2012, Varg Skrevet 4. mars 2011 Forfatter #24 Skrevet 4. mars 2011 Så spennende! Jeg har tatt ut p stav. Men skal bruke kondom en mnd tid!
Sunniva86 Skrevet 4. mars 2011 #25 Skrevet 4. mars 2011 Så gøy at vi er flere januarprøvere Her sluttet vi på prevansjon i oktober, og jeg følte jeg fikk et nytt liv uten p - piller! Jeg tror virkelig ikke at det er sunt å proppe i seg alle disse hormonene. Men må man, så må man. Så nå skal jeg nyte mitt gode og stabile humør helt frem til en evt graviditet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå