Gå til innhold

Jeg må bare le og le :p

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt morsomt dette her altså:)

Jeg satt i sofaen etter å ha spist litt, og min mann gikk for å hente posten. Så begynner prinsen min å sparke noe fælt inni magen min, og jeg kjenner det så utrolig godt og ser sparkene utvendig. Hele magen min rister:p

Så sier jeg;

nå kommer pappa inn igjen. Og da sparker han det kraftigste sparket jeg har kjent hittil. Det så seriøst ut som om magen min virkelig poppet ut og inn:D

he he.. Synes det er så morsomt:) Han sparker og holder meg med selskap med en gang jeg setter meg ned <3

Gleder meg så utrolig altså <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Koselig når sparkene kjennes skikkelig!:) Her er det blitt litt mer kraft for hver dag som går!:)

Skrevet

Hehe jeg er blitt så vant til sparkene men måtte le skikkelig en dag da hun sparket og jeg trykte der hun sparket så sparka hun meg akkurat i det jeg trykte slik at jeg skvatt skikkelig til og ble skikkelig skremt haha. Lo godt av meg selv da ja:)

Syns følelsen av når hele babyen beveger på hele seg ut mot magen er så kjekt jeg. En sikkelig rar følelse av noe "stort" som trykker ut mens det glir forbi hehe. Bare kjent det et par ganger da for babyen er jo ikke såå stor enda, men husker den følelsen så godt fra sist gang

Skrevet

Så moro :-) Hvor langt er dere på vei som kan kjenne så tydelig spark og bevegelser?

Skrevet

Er 23 fullgåtte i morgen:)

Skrevet

Okey :-) Har begynt på min 17. uke jeg og kjenner bare små dult innimellom, gleder meg til jeg kan kjenne så kraftige spark som dere :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...