LilleBitteliten Skrevet 3. mars 2011 #1 Skrevet 3. mars 2011 Er Olivia og Felicia for likt til søstre? Begge inneholder jo to i'er, og ia-ending. Hva synes dere?
Suebird Skrevet 3. mars 2011 #3 Skrevet 3. mars 2011 Nei, jeg synes det går helt fint jeg ) Passer fint sammen. De fleste velger navn som passer sammen på noe vis; samme forbokstav, likt antall stavelser, likt opphav osv. Olivia og Felicia synes jeg gir en fin duo )
Vipsenmamma Skrevet 3. mars 2011 #4 Skrevet 3. mars 2011 Jeg synes det blir for likt. Prøv å rope de ut - vanskelig å høre forskjell på litt avstand. Nevner du begge sammen får de også et slage regle-preg, og det er ikke fint. Unntatt i barnebøker. Personlig ville jeg ikke valgt noen av de.
Gjest Skrevet 3. mars 2011 #5 Skrevet 3. mars 2011 Syns ikke disse er spesielt like, jeg. Foretrekker Olivia.
sommertiara Skrevet 3. mars 2011 #7 Skrevet 3. mars 2011 Det går ann, men litt likt blir det jo. Liker begge to veldig godt, men tror jeg foretrekker Felicia.
X10ne Skrevet 3. mars 2011 #8 Skrevet 3. mars 2011 Jeg synes det blir for likt, men fine navn er det jo :-) Synes Olivia er finest.
pinoisme Skrevet 3. mars 2011 #9 Skrevet 3. mars 2011 Synes ikke det blir for likt, passer fint på søstrer.
Alexandra69 Skrevet 4. mars 2011 #10 Skrevet 4. mars 2011 Olivia. Og ikke Felicia til en søster - for like endinger etter min mening.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå