Gå til innhold

Syns stedattera mi er ufyselig....inni og utapå

Anbefalte innlegg

Ser for meg faren til Christoffer hadde slike tanker om han!

*GRØSS*

I slike tilfeller mener jeg de som driver nettstedet burde ha plikt til å melde til barnevernet slik at forholdene kan sjekkes. Om det viser seg være et troll er det like fult bekymringsverdig i mine øyne!

Fortsetter under...

Annonse

Signerer også 15.09, og legger til at jeg har lest boke om Christoffer. Og det gjør meg vondt langt inni sjela mi å lese dette. Det minner, og ja, det syns jeg faktisk at jeg har lov til å si, om det jeg leset i boka om Christoffer. Stakkars, stakkars lille jenta.. Skulle ønske jeg kunne ta henne opp på mitt fang å kose med henne. Det er tydelig at hun ikke får nok nærhet og godhet fra dere iallfall.

En siste ting, du kunne ikke tenkt deg at grunnen til at hun legger seg ned å hyler (som du sier) er at hun rett og slett er sugen på oppmerksomhet? Den oppmerksometen som du og din samboer tydeligvis ikke gir i det hele tatt. Unger er ikke dumme vet du. De skjønner mer enn du aner.

Huff, håper dette er tull. Hvis ikke så synes jeg synd på dere alle, gode foreldre har ikke slike tanker om barn de faktisk har en form for omsorg for.

Jeg har selv et barn fra før av, hvis mannen min hadde slike tanker om mitt barn så hadde jeg gått fra ham og kjørt ham beinhardt i retten om omsorgen, så kunne han sittet der kun med minimalt samvær for sitt eget barn til slutt.

Tull eller ei, dere overdriver!

"Håper du blir overkjört av trikken!"

"Håper barnevernet tar barnet ditt!"

Dere er jo ikke ett kvekk bedre selv!

Reagerer selv på innlegget, og synes ikke det höres godt ut hverken for stedatteren eller HI selv.

Men dette er faktisk ett anonymforum. Ett sted man må få lov å få ut sin frustrasjon. Og ofte pöser man på ekstra i slike innlegg. Regner med HI var ganske frustrert da hun skrev dette.

Du skal ikke skamme deg for hva du tenker. Det skal ingen!

Skamme deg får du gjöre den dagen du viser dette for jenta eller sier/gjör noe stygt. Synes også dere skal tenke dere jävelig godt om för dere stanser samväret.

Hvor mye er jenta hos dere? Annehver helg? Det burde i såfall väre mulig å holde ut for deg/dere. Man klarer å late som og väre grei noen få dager i måneden. Det er nok ikke lett å slite med slike fölelser som du gjör. Du har ikke vurdert å prate med noen om dette? For jenta kommer ikke forsvinne, så da gjelder det å gjöre det beste ut av situasjonen.

Og en ting, ikke alle blir sjarmert av andre barn!

Jeg "smelter" langt ifra bare for at et barn sier eller gjör noe fint. Ikke alle er like barnekjäre, men man kan väre en god mor fordet.

Og mange barn er direkte ufyselige!

Og jo, det er faktisk ofte lettere å like fremmede barn/naboungene enn et stebarn. Trist, men sånn er det faktisk.

Du bör absolutt pröve å gjöre noe med situasjonen, for dette var ikke hyggelig lesning!

Annonse

malingus tror du er hakkende gal jeg! Det er overhodet ikke akseptabelt å tenke sånn om ei lita jente. Når man er voksen ser man forbi slike ting. Å lar være å tenke at jenta er stygg, ekkel osv.

Dessuten er det jævlig vannskelig å ha så ekstreme tanker om en person uten å vise det når man bor unner samme tak en helg her og der.

Jada, noen barn er ufyselige men det går grensa. De er hverken ekle eller stygge.

Nei, om dette ikke er tull er jeg alvorlig bekymret for denne jenta. Og ikke minst HI som tydeligvis trenger en slags form for realitetssjekk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...