Gå til innhold

Syns stedattera mi er ufyselig....inni og utapå

Anbefalte innlegg

Tror dukker hadde vert noe for deg, jeg! Vet du hva som skjer når de små søte babyene kommer i alderen 2 år og oppover? Det heter trassalder og er noe alle barn går gjennom! Også din lille "prinsesse"! Håper hun blir en av de som ligger på gulvet og hyyyyyyyyyyyyler når ting ikke går hennes vei, så får du DEN slengt i trynet!!!

Vet ikke hvordan du ser ut, men det gir jeg en god faen i, men du er jaggu ufyslig du også!!!

Fortsetter under...

Jeg syns fryktelig synd på deg. Du er en patetisk, trist figur som bare en mor som legger godviljen til kan elske.

Jeg er den jenta på år. Jenta som hadde en far som jeg hadde et kjærlig og godt forhold til. Jenta som plutselig en dag fikk en stemor som sakte med sikkert skviset meg ut av mitt eget hjem. Hun skjulte det, trodde hun akkurat som du, men jeg visste at hun hatet meg. Jeg vet det den dag i dag. Jeg er derfor ikke lengre min fars datter i tanke og sjel. Vi snakker sammen, men bare i det overflatiske.

Tenk på det, neste gang du ser denne jenta PÅ 5 ÅR, og vit at du terroriserer henne. Men du eier vel ikke sjel nok til å bli berørt.

Om moren er 25 nå var hun sansynligvis bare 19 da hun ble gravid. Høres ut som om dere er for unge til å få barn alle sammen. Du ble selv gravid før dere hadde vært sammen et halvt år og før du hadde gjort deg kjent med fammilieforholdene. Høres ut som om du og barnemoren er av omtrent samme typen.

Dette er tydligvis et stort problem for deg, men viktigere er det at dette ganske sikkert kommer til å bli et stort problem for jenta. Jeg foreslår at du snakker med mannen din og legger en plan for hvordan du kan få et godt forhold til jenta og hennes mor. Da må dere bli skikkelig kjent. Be denne moren med på hyttetur eller noe liknende der dere kan være bare dere to i en ukes tid eller noe slikt mensmannen ser etter ungene hjemme. Ofte liker man folk bedre når man blir skikkelig kjent. Det gjelder barn også. Er det ting du og jenta har til felles? Kan du bygge på noe dere begge liker kan du kansje bli skikkelig glad i henne.

Annonse

19 år, tenåring enda og hormonene er på topp...

Håper barnevernet kommer inn i bildet hos deg..

Her inne på forumet er der mennesker fra alle fylker/steder. Håper så inderlig noen kjenner noen som kjenner deg.

Ikke mange på 19 år med 1 barn med en på 24 år som IGJEN har barn med ei som er 25 år eldre..

EKLE; STYGGE JENTUNGE !!

Men 6 månter er jo lenge det assa! Det er det lengste fårrhålle jeg noen gang har hatt! Nå skal jeg og prinsessa mi gå å kle oss i rosa prinsessekjoler! Det er bare såååååå gøy å leke med dukker!! Nei, jeg mener BEBIER!

Hun her skal ikke være vanskelig å finne ut av hvem er!! Og hun skal bli anmeldt til barnevernet ang. forholdet til eldste dattera, mistenker det er vold inni bildet her også.

Hun 19, far 24 og stemor 25, dette finner vi ut av!!

Lille jenta kan da ikke noe for at hun ligner sin mor utseendemessig!!? Er du et glansbilde da? At jenta viser mimikken til moren sin er jo helt vanlig! Men kjenner du moren så godt siden du sier at hun ligner helt på henne?

Du er 19 år... Skjerp deg og jobb med holdninger og ikke minst les om barnemishandling - psykisk

Eeeh når ble utseendet til barnet grunn til å hate det?????

Så hvis barnet deres plutselig får mye føflekker eller blir overvektig så er det vel på hue og ræva ut..

Syns samboeren din er helt ræv og du er et troll også som klarer å velge sånn. Greit at mora til barnet er ditt og datt, men det skal da for H.... ikke gå utover jenta??????

Nesten så jeg tror dette bare er tull og hvis han greier å drite i det barnet, så hva er da sjansen for at han ikke gjør det samme mot deg og?? Fordi dere får "pene" barn?? Fy så kvalm jeg blir av deg... deilig å få sagt selv om du ikke bryr deg.......

Annonse

Skamme seg syke, syke kvinne! Du skriver at du får makk når hun kryper opp på fange ditt å vil kose??!!?? Er ikke det ganske sjarmerende i seg selv da? Hadde smeltet om en 5 åring ville sitte på fanget mitt jeg. Så er ganske sikker på at hun har sin sjarm! Hvordan kan du som voksen være så slem, eller ha så slemme tanker om ett uskyldig lite barn!!!!!

Du burde få hjelp! Skremmende at det finnes sånne som deg der ute.

eeehh kan hende at når ditt barn blir eldre så får det også tantrum når det ikke får viljen sin.... Er faktisk vanlig at barn plutselig kan bli uspiselig- Det gjelder nok deg og he he så går andre å ser på ungen din å sier; fy for en ekkel liten drittunge!! ha ha ha ha

Fortsatt ikke barnet sitt skyld for hva mor gjør!!!

Du burde faktisk ikke ha barn i det hele tatt, rett og slett skremmende!

Stakkars barn, hun har jo ikke bedt om å bli født. Hun er jo en uskyldig part oppi det hele. Kan jo ødelegge henne for livet å bo med en stemor med den innstillingen. Setter begrepet "ond stemor" i nytt perspektiv. Får vondt i hjertet av å lese dette:-(

Tror du egentlig er noe mentalt tibakestående, bare ikke fått papirer på det enda..... Du og samboer burde sperres inne og ikke få lov til å formere dere mer. Ødelegger bare neste generasjon med samfunnsborgere.

Moderatorne har jobbet hardt de siste dagene og slettet innlegg som ikke burde slettes. Her bør de jobbe videre og slette, dette er for kvalmt stoff.

HI: regner med du er et troll Uansett så er du syk; tenk å ha tankevirksomhet til å skrive ned noe sånt!!

Tror nok at dette innlegget er virkelig nok. HI holder også på å få faren til å svikte jenta. Han omtalte henne jo som søt og god før HI traff henne, og det er slik foreldre skal omtale sine barn.Fy fan for noen folk!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...