Gå til innhold

Syns stedattera mi er ufyselig....inni og utapå

Anbefalte innlegg

Hun er bare 5, men kan irretere meg mer enn en søvnløs natt:(

jeg elsker mannen min overalt, så er ikke aktuelt å gå fra ham! vi har også ei nydelig prinsesse sammen på 17 mnd og planlegger en til.

men ungen han har fra før er i veien:( og ikke skjyld på meg, for jeg fikk ikke treffe henne før vi hadde vært sammen ett halvt år. pga ekle mora hennes!! (som hun er svært lik) feite med masse føflekker!

samboer omtalte henne som ei søt og god jente, men hun var og er bare ekkel. stygt å si om et barn men er sant. jeg viser det ikke til hun da! hater når hun kryper på fanget mitt og skal "kose", får ærlig helt makk. Men har aldri sagt noe stygt til henne. hun er ett barn uten sjarm, ingen farger rundt øynene. mens vår prinsesse har markerte øyne, fine bryn, nydelig lite ansikt og er nett. god blanding av meg og min kjære mens hun andre er rund, fargeløs, hvit og ufordagelig:(

som sin mor!!!

Dere kan dømme meg opp og ned om dere vil. kunne ikke brydd meg mindre. Men var godt å få det ut ett sted!

Prøv selv å være stemor til en unge du ikke kan fordra!! Hvis hun ikke får vilja si, legger hun seg på bakken og hyler...5år!! drittunge!

orker henne ikke mer...samboer har sagt om det blir for ille, velger han meg og lille snuppa, over henne. det kan dere mene hva dere vil om! mora til denne ungen lurte mannen min til å få barn med henne. de holdt på kun to mnd , og hun brukte ikke pille,bak hans rygg!

så mora har seg selv og takke hvis d blir slik...som jeg egentlig håper.

Fortsetter under...

Annonse

Hva feiler det dere?

Leste dere hele innlegget mitt?? Jenta er ikke til å holde ut!

Og jeg fikk ikke treffe henne!! Ikke før jeg var blitt dypt forelsket i min kjære og blitt gravid! Mora hennes er ei bitch,og jenta tar etter!! Det sier tilogmed sambo!!

Jenta har det jo godt med mora si! Så hvorfor er det fælt av oss hvis vi stopper samvær og lar hun bare være der?? Mora var den som ville ha henne til verden!! Min sambo planla IKKE å få barn med henne!!

Hun sa hun brukte piller!!! Men har innrømmet i ettertid hun ikke gjorde!

Og hun er eldre enn oss!! 25 år! Og burde vite bedre!!

Hei hi, jeg skrev dette til deg i den andre tråden.

Hei du. Jeg forstår deg!

Herregud jeg hater unger som legger seg ned å hyler når de ikke får viljen sin! Men er det sånne ting du reagerer på bortsett fra rent utseendemessig? For utseende burde ikke alene få deg til å føle slik forrakt for henne, men jeg skjønner godt at du tar det opp når hun er vanskelig å ha med å gjørra. OG ja da kan utseende irritere hehe...

Da du fortalte at hun ville oppi fanget for å kose, da syns jeg hun hørtes ganske sjarmerende ut? Hadde ikke tenkt noen vonde tanker om et barn som hadde gjort det med meg, hadde blitt glad hvis feks min stedatter ville knytte slike bånd til meg. Fortell mer, dette var en interessant historie!

Og nei ikke tenk vondt om deg selv hvis din mann velger deg og barnet deres, ikke ha dårlig samvittighet. Velger han det, så er du jammen heldig! Hva syns faren om dattera si da?

Annonse

Du kan ikke være frisk, søk hjelp..

Samboeren din er nok ikke den skarpeste han heller som vil velge vekk sin EGEN datter fordet om han ble "lurt"...

Den dagen han går fra deg og finner seg ny dame og kutter ut dine barn også.. Da sitter du der, meeeeeeeeeeeeeeeeeeen selvfølgelig gjør han jo ikke det mot deg. For du er jo tydeligvis en så FANTASTISK mor og menneske? NOT !!

herregud, for et menneske du er? hvor gammel er du, 12-13 år? selv om du ikke fikk møte datteren før dere var ''dypt'' forelsket så hadde du et valg den dagen du traff henne. Enten å godta denne jenta som hun er eller dra fra din kjære som du var ''dypt'' forelsket i. Du valgte han, og da får du med en på kjøpet. Jeg håper virkelig du tar fatt i problemet ditt. D

er det noen som er ufyselige og stygg så er det faktisk du!!!!

Har jeg bare visst hvem du er så skulle du faen meg fått deg en høvling.

VOKS OPP! Du minner meg om en umoden 16 åring som ikke har fått det som du ville!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...