Jojo81*snartmammaigjen* Skrevet 3. mars 2011 #1 Skrevet 3. mars 2011 Da har jeg vært på kontroll for induksjonsvurdering, og har fått time til dette neste torsdag! Det er veldig godt å få slippe å gå sånn lengre, men plutselig skal vi liksom bli foreldet igjen.. Snedige greier Blir spennende å møte prinsessa :D Hun blir forhåpentligvis født på uke 37+6
Jojo81*snartmammaigjen* Skrevet 3. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 3. mars 2011 Det betyr igangsetting, enkelt og greit Og vi skal selvsagt ikke bli foreldet, men foreldre Vi settes igang pga helsa mi, rett og slett. Jenta har det fint, men jeg har litt for mye plager med carpal tunell syndrom, bekkenløsning og ødemer til at det er greit. Det har vært et meget utfordrende svangerskap, og det har til tider vært veldig vanskelig å holde humøret oppe. Men nå skal jeg altså settes igang om en uke, og jeg ble veldig glad og litt nervøs når jeg fikk vite at det skal være om 7 dager
Me.myself.agirl.and.one.more? Skrevet 4. mars 2011 #4 Skrevet 4. mars 2011 Så spennende da. Da vet du likssom at innen en uke så får du se den lille! Misunner deg litt:-) Blir nok godt å få det overstått kan jeg tenke meg:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå