Gå til innhold

Dere som har 4 barn. ( her 2 hver)

Anbefalte innlegg

Vi har 2 barn hver. Og tenker på å flytte sammen. Tenker bare litt på hvor mange soverom vi må ha, stor bil osv. Mine 2 bor hos meg, men er hos pappan sin annen hver helg om en dag i uka. Han har sine barn samme som pappan til mine barn. De er 8,6, og 2 stk på 3 år. Trenger litt tips her.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142977218-dere-som-har-4-barn-her-2-hver/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke dette "problemet", men tenker at barna bør få ha egne rom. De to som er hos dere kun i helgene kunne kanskje dele rom hos dere om du synes det blir mye/ dyrt om alle skal ha eget rom. Men ville iallefal sørget for at ikke hans barn "overtar" rommet til dine barn når de er borte. Særlig de eldste vil nok ikke sette pris på at andre skal bo på deres rom og rote i deres saker når de er borte. De andre vil helt sikkert føle seg mer hjemme om de kan ha sitt eget rom der også. I tillegg tenker jeg at det vil nok skje før eller siden at dere har alle 4 hos dere samtidig, og da er det også greit at alle har sine egne rom så langt som mulig.

ANg. bil stiller det seg litt annerledes. Om dere har to biler og dermed plass til alle uansett behøver dere ikke en 7seter med mindre enn at dere har lyst til det selv..

Uansett: ikke belag dere på at det bare er to barn hos dere på et gitt tidspunkt, ting forandrer seg!

Vi har de samme helgen. Så alle 4 vil være der annen hver helg og en dag i uka. Selvfølgelig ønker v at alle skal ha sitt rom. Men vet ikke om vi får råd til det rent økonomisk. Var greit å få litt tips. Takk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...